Announcement

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar een vernieuwend centereffect

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op zoek naar een vernieuwend centereffect

wie heeft er ervaring met deze en geeft deze een beetje lichtopbrengst het filmpje ziet er wel indrukwekkend uit maar zal deze voldoen als een center effect??

2 Partysound,

Het is een leuk effect voor kleine feestjes, het heeft slechts 4.9 mw. Dus voor drive-in shows en kleine cafeetjes is het leuk.

Comment

Inderdaad. Of nog niet eens leuk voor kleine feestjes maar leuk voor op je kamer, dit is niet het effect waar een laser voor bedoeld is (let wel op: het is wel een echte laser, dus pas op met je oogjes etc!).

Maar voor dat geld kan je ook niet anders verwachten!

Comment

of te wel een .... effect waar je niet aan heb..

ik zoek een leuk center effect maar weet niet goed wat voor..

Comment

Als je toch een laser wilt kun je kijken naar deze laser al leg je hier 2x zoveel neer dan die andere "laser" die je eerst opgaf.
          Ik heb hem keer in de showroom zien hangen, leuk effect.

als je nog helemaal niks aan lichteffecten hebt zie je vaak de
          Derby
          of
          Mushroom

Of eventueel Strobo

Comment

heb 2 dj robo's en wil 4 parren maar zoek nog een leuk center effect..

Comment

Zou je dan niet uitbreiden met nog 4 parren
              Dus totaal 8 parren. En dit aan een echt truss systeem, rookmachinetje dr bij.
              Nette basislichtshow.

Comment

uhhm nee 8 parren vind ik te veel van het goede ik wil 4 parren 2 dj robo,s en een center effect..

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn
                  heb 2 dj robo's en wil 4 parren maar zoek nog een leuk center effect..
                  Een vet centereffect vind ik (misschien beetje cliché 8) ) een derby! Die zijn daar ook echt voor ontworpen en niet eens zo gek duur.

Comment

tja maar ik wil hem toch het liefst dmx gestuurd hebben e.d net zoiets als een showtec bat..

Comment

2 partysound,

Wanneer je nog even geduld heb zullen binnen enkele weken alle Martin producten worden toe gevoegd, hier zitten echt hele leuke center effecten bij. Dus nog even geduld.

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn
                        tja maar ik wil hem toch het liefst dmx gestuurd hebben e.d net zoiets als een showtec bat..
                        Oké, een derby is eventueel ook DMX aan te sturen. Daarvoor gebruik je een switchpack.

Comment

ja maar ik wil geen derby ik wil iets speciaals..

Comment

Ik heb hier 6 bat 4's staan van showtec.
                            Dit zijn echt fantastische effecten.
                            Vooral het zoom effect van deze bakken is heel mooi.
                            Met een controllertje erbij, kan je er heel mooie chases maken

Comment

2 pyro,

Heb ze van de week ook gezien, zijn inderdaad leuke effecten.

Comment

Working...
                              X