Announcement

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar een vernieuwend centereffect

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De American DJ Quad Gem is zeker een leuk lichteffect. Het effect van dit ding is inderdaad heel breed, nog breder dan de Revo III zou ik zeggen. De lichtopbrengst van de Quad Gem is ook zeker goed, je kunt toch een flinke dansvloer in een zee van licht zetten! Bovendien heb je natuurlijk de voordelen van LED technologie: lage warmte-uitstoot, laag stroomverbruik, lange kleurechtheid etc. bovendien heeft dit LED effect zowel stand-alone als DMX gestuurd een ontzettend vet effect dat met een klein beetje rook (en soms al zonder!) al goed uitgebeeld wordt. De filmpjes van de Quad Gem beloven overigens niet teveel, de film komt goed overeen met het werkelijke effect!

Het makkelijkste is natuurlijk om inderdaad even te komen kijken, van alle populaire producten hebben we er altijd wel eentje of in de showroom opgesteld staan of we kunnen hem even uitpakken zodat je altijd weet wat je koopt;-) Je kunt voordat je langskomt natuurlijk altijd even kijken of de producten die je wilt zien/kopen op voorraad zijn, zodat je ze kunt zien/kopen.

Comment

Hey, bedankt voor je advies klinkt allemaal erg goed.
      Even langs komen is vrij lastig voor mij omdat bax zo,n uur rijden is en ik op het moment er geen tijd voor heb.

Ben benieuwd of de demo van rick gelukt is?

Comment

Ben vandaag even langsgeweest, maar heb ze hiermee maar niet meer lastiggevallen, was nogal druk. ;)
        Overigens was mijn eigen missie ook niet geslaagd, de producten die voor mij besteld waren om te kijken, waren van de week al doorverkocht. :P
        To be continued dus.

Comment

Ik gebruik de revo 3 als center effect en niet via dmx maar via de geluidssturing, revo 3 doet zelf meer dan dat je kan inprogrammeren via dmx. daar doorheen kun je de mystic led gebruiken, past prima. anders zou ik eens naar de tri phase producten gaan kijken. de revo3 moet je wel zelf even gaan bekijken want de filmpjes laten echt niet genoeg zien. succes

Comment

Working...
          X