Announcement

Collapse
No announcement yet.

Robocolor 3 probleem met kleurenwisselaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Robocolor 3 probleem met kleurenwisselaar

Hoi,
    Wie kan mij helpen? Ik heb een martin robocolor 3 setje op de kop getikt. Bij 1 head heb ik echter een probleem met de kleuren. Ergens verspringt de kleur en loopt deze niet gelijk met de rest van de heads. Wanneer het probleem zich precies voordoet heb ik niet scherp. Probleem is meest duidelijk bij de strobo functie die op het kleurenwiel zit. Betreffende head knippert niet maar gaat kleuren wisselen. Een reset lost het probleem wel weer tijdelijk op.
    Is dit een probleem met een slechte stappenmotor? Is dit (een oudig) te fixen?
    Alvast bedankt voor de reactie.

Groeten
    Ton

Probeer eens of je het kleurenwiel makkelijk kan ronddraaien met uitgeschakelde robocolor. Ook kun je nakijken of het kleurenwiel nog goed vast zit op de as van de stappenmotor.

Comment

Originally posted by StijnS View Post
      Probeer eens of je het kleurenwiel makkelijk kan ronddraaien met uitgeschakelde robocolor. Ook kun je nakijken of het kleurenwiel nog goed vast zit op de as van de stappenmotor.
      Thanks! Zal idd eens checken hoe vast het wieletje op de as zit.
      Grt
      Ton

Comment

Originally posted by Kampena View Post
        Thanks! Zal idd eens checken hoe vast het wieletje op de as zit.
        Grt
        Ton
        Helaas niet de oplossing....

Comment

Hoe voelde het aan als je het kleurenwiel zelf rond draaide? Voelde alle stappen even groot aan, en had je nergens het gevoel dat het wat stroef ging?

Comment

Working...
          X