Hallo Bax,
Ik zal eerst even de lichtset vertellen die ik op dit moment in mijn bezit heb;
- 8 Led parren (CLS)
- Led Operator (mini)
- American DJ Reflex Led Pulse
- Eurolite MF-1
- Showtec Eurolight DJ-Switch 6 (voor de effecten)
- JB Systems LB-30 Lichtbrug
Ik wil mijn lichtset graag uitbreiden met 2 movingheads. Om die dan te besturen moet ik ook een nieuwe lichtsturing aanschaffen.
Ik heb zelf al een beetje lopen zoeken, en kwam uit bij de Showtec Phantom 25 en 50.
Alleen ik vind het nog steeds lastig, kwa felheid, roterende gobo's (wat de 25 niet heeft) etc.
en dacht, ik vraag even om hulp.
Moet ik voor een van de phantoms gaan? of andere movingheads? of misschien scanners?
En welke licht sturing is hiervoor geschikt? Waarbij ik echt lichtshows wil gaan maken. Als het kan een normale lichtsturing en geen software.
Mijn budget ligt rond de 1000,-
De lichten zullen niet gebruikt worden voor feesten met meer dan 200 man.
Groetjes,
Remco.
Ik zal eerst even de lichtset vertellen die ik op dit moment in mijn bezit heb;
- 8 Led parren (CLS)
- Led Operator (mini)
- American DJ Reflex Led Pulse
- Eurolite MF-1
- Showtec Eurolight DJ-Switch 6 (voor de effecten)
- JB Systems LB-30 Lichtbrug
Ik wil mijn lichtset graag uitbreiden met 2 movingheads. Om die dan te besturen moet ik ook een nieuwe lichtsturing aanschaffen.
Ik heb zelf al een beetje lopen zoeken, en kwam uit bij de Showtec Phantom 25 en 50.
Alleen ik vind het nog steeds lastig, kwa felheid, roterende gobo's (wat de 25 niet heeft) etc.
en dacht, ik vraag even om hulp.
Moet ik voor een van de phantoms gaan? of andere movingheads? of misschien scanners?
En welke licht sturing is hiervoor geschikt? Waarbij ik echt lichtshows wil gaan maken. Als het kan een normale lichtsturing en geen software.
Mijn budget ligt rond de 1000,-
De lichten zullen niet gebruikt worden voor feesten met meer dan 200 man.
Groetjes,
Remco.
Comment