Announcement

Collapse
No announcement yet.

DMX lichtsturing Movingheads JB-Systems

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DMX lichtsturing Movingheads JB-Systems

Hoi,
    Ik bestelde net 2 JB Systems Lynx II movinghead (20 Watt LED)
    Nu ben ik opzoek naar een goede/prijskwaliteit DMX lichtsturing.
    Voornamelijk voor kleinere fuiven en thuisgebruik.
    Wat kunnen jullie mij aanraden ?
    Dank bij voorbaat!

Tja,

Er zijn er heel erg veel. Het is maar net wat je uit je movinghead wil gaan halen.
    Hoe complex wil je je show maken en hoeveel werk wil je daarvoor me hebben met de controller.
    Ook de aantal shows die je erin kan zetten of hoeveel lampn je er in de toekomst nog aan wil gaan hangen kan een verschil maken.

Comment

Wat is je beschikbare budget en wat wil je precies? Maximaal 6 programma's maken en daar tussen kunnen wisselen (Scanmaster-achtig), of wil je echt je bewegingen, kleurenchases, gobo-keuze apart hebben? (Software)

Comment

Ik ben lightjocky geweest bij een verhuurbedrijf.
        Daar gebruikten we voornamelijk Martin en Lightjocky

Comment

En dussssss

Hier kan ik om heel eerlijk geen ene iets mee.
          Ik zou zeggen als je dus toch al zoveel gebruikers ervaring en hands on hebt gehad dat je ook wel zelf met wat opties kan komen. Dan kunnen we daar wat over gaan praten waarom iets wel of juist niet aangeschaft zou moeten worden.

Ik wil je graag een tafel aanraden ( of software ) maar met deze beschikbare info kan ik er tafels vanaf een zeg om en nabij de 100 euro tot vele 1000de euros. Doen allemaal wat je er mee wil doen maar het is maar net wat je er precies mee wil gaan doen om te bepalen hoe uitgebreid de tafel zal moeten zijn.

Ik ben lightjocky geweest bij een verhuurbedrijf word ik dus niet heel veel wijzer van zodat ik er een hoop kan afstrepen of juist kan aanraden.

Dus nogmaals de vraag. Wat wil je met je controller allemaal kunnen doen? Wat vind jij fijn om er juist wel of juist niet op te hebben zitten?

Comment

geen té uitgebreide tafel voor mij.
            Méér voor bewegingen,kleuren,strobo te gebruiken. scanmaster.
            Ik breng wel eens bezoek bij bax shop.
            Ik las op het forum dat DMX besturing via pc wel goed werkt en waar ik toch veel mogelijkheden mee heb
            Dat ik lightjocky was wou ik alleen maar meegeven dat ik wel wat ervaring had met programmeren.
            Groeten :D

Comment

Working...
            X