Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rookvloeistof en machine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rookvloeistof en machine

Beste allemaal,

Ik heb sinds kort een Antari Fazer. In de handleiding stond dat je alleen Antari vloeistof mocht gebruiken, maar dat is niet te verkrijgen in de bax-shop. Welke kan ik dan het beste gebruiken? Ik heb al American DJ Fog Juice II Medium hier liggen, zou dat ook voldoen? Of moet er perse 'heavy' vloeistof gebruikt worden (van merk x of y)?

Andere vraag: mag je de vloeistof in een fazer of rookmachine laten zitten of is het belangrijk om de vloeistof na gebruik (als de machine is afgekoeld) er weer uit te halen? Wat is verstandig als je zo'n machine gemiddeld 1x per 2 maanden gebruikt?

Laatste vraag: is Antari een goede keus, of kan ik beter voor Martin gaan?

Alvast bedankt!

Groeten, Rozjee

Ik heb sinds kort een Antari Fazer. In de handleiding stond dat je alleen Antari vloeistof mocht gebruiken, maar dat is niet te verkrijgen in de bax-shop.
    Dat voeren we niet echt actief nee. Maar je kunt hier ook gewoon JEM/Martin in gooien, geen probleem.

Ik heb al American DJ Fog Juice II Medium hier liggen, zou dat ook voldoen?
    Waarschijnlijk wel, probeer het eens uit. Wanneer je tevreden bent met het resultaat kun je dat gewoon gebruiken.

Of moet er perse 'heavy' vloeistof gebruikt worden (van merk x of y)?
    Een fazer koop je juist om hele lichte nevel te produceren, dus heavy vloeistof zou ik er absoluut niet in gooien omdat je dan alsnog dikke pluimen krijgt.

mag je de vloeistof in een fazer of rookmachine laten zitten of is het belangrijk om de vloeistof na gebruik (als de machine is afgekoeld) er weer uit te halen?
    Mag er in blijven zitten, maar als je hem maandenlang niet gebruikt kun je de vloeistof er beter uithalen en de rookmachine doorspoelen met gedestilleerd water. Meer hierover, zie ons blog, onderaan.

Laatste vraag: is Antari een goede keus, of kan ik beter voor Martin gaan?
    Wat betreft? Machine, vloeistof?

Comment

Hoi Rick,

Bedankt voor je feedback. Vwb de laatste vraag: de machine. Ik heb altijd in het goedkopere segment rookdozen gekocht, maar wilde nu eens iets van betere kwaliteit...

Comment

Antari maakt prima rookmachines, Martin ook. Ik zou gewoon kijken wat er qua budget het beste past. ;)

Comment

Rick, bedankt voor je antwoorden. Wat mij betreft een slotje :)

Comment

Slotjes doen we hier niet aan, vanwege mogelijke extra vragen in de toekomst. :)

Comment

Working...
            X