Announcement

Collapse
No announcement yet.

ayra wsm04

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ayra wsm04

Ik ben van plan om in januari deze rookmachine te gaan aanschaffen maar nu zie ik de aanbieding met de 4 flessen rookvloeistof niet meer op bax-shop staat.
    nu is mijn vraag of deze aanbieding nog weer terug komt .

Gr Nick Dekker

Als je een beetje voor je rookmachine wil zorgen gooi je er JEM rookvloeistof in ipv de goedkope.

Comment

Maakt kwa prijs en kwaliteit verschil niet zoveel volgens mij.

Comment

Originally posted by nick dekker View Post
        Maakt kwa prijs en kwaliteit verschil niet zoveel volgens mij.
        Waar is dit dan op gebaseerd? Ik ben wel benieuwd wat jou gebruikers ervaringen dan zijn.

Wij hebben verschillende machine's gehad en verschillende vloeistoffen. Bij ons komt er toch maar echt 1 helemaal super uit en jawel ook hier jem. Er zijn er ook wel die minder schadelijk en erg zijn maar de jem is toch wel bij uitstek de fijnste vloeistof.

Dus ik ben echt wel benieuwd wat jou ervaringen zijn met verschillende vloeistoffen en wat je juist wel of niet merkte.

Comment

Ik heb met jem en ook de nieuwe ayra vloeistoffen gewerkt en zeer weinig tot geen verschil aangetroffen ook kwa rookopbrengst vrijwel gelijk vandaar ook mijn vraag naar de aanbieding maar ben met je eens dat jem ook echt een top vloeistof is.

Gr nick dekker

Comment

Je zal merken dat als je het langere tijd ( en met regelmaat ) gebruikt je machine eerder ophoud, dicht slipt of andere ongewenste effecten zal geven met bijvoorbeeld een ayra dan met jem.

Enne als het toch nagenoeg geen verschil maakt waarom dan niet gewoon de jem nemen waarvan je weet dat het goed is ;)

Comment

Ik weet niet of die bundels er ooit bij gestaan hebben, maar heb ze in ieder geval toegevoegd. :)

Verder zijn de WSM machines afgesteld op Ayra rookvloeistof, ze werken uiteraard ook met andere vloeistoffen zoals JEM, maar het is mogelijk door het mogelijke verschil in optimale temperatuur dat er bijvoorbeeld zeer lichte spetters vanaf komen. Is even een kwestie van uitproberen, weet niet wat het effect is van een WSM04 in combinatie met JEM i-Fog of ZR-mix.

Comment

Bedankt voor alle reacties en ik ga zeker gebruik maken van de actie en een bestellen begin januari

Gr nick dekker

Comment

Vandaag nog weer op de site gekeken wegens bestelling en zag dat de bundels er weer niet bij stonden is hier een reden voor of is er een fout opgetreden

Gr nick dekker

Comment

Er is een fout opgetreden. Bundels zijn ook verdwenen in de backend van het systeem dus dat moet ik even met de ICT-afdeling oppakken.

In die tussentijd kun je uiteraard wel de helpdesk contacteren of zij een leuke prijs voor je kunnen maken, dan maken we de order handmatig aan.

Comment

Oké ik zal kijken bedankt voor de snelle reactie

Comment

De rookmachine is inmiddels besteld ik krijk hem morgen binnen zal mening en video nog wel even hier posten voor later mensen.

Comment

De rookmachine werkt zeer welkom en heefft zeeeer veek opbrengst ook de vloeistof is zeer goed nu de ayra medium maar blijft heel lang hangen komt om een top machine

Comment

Working...
                          X