Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in DJ Licht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je de set koopt die Nick al had aangegeven, namelijk deze, dan heb je zelfs voorlopig geen statief en dmx controller nodig.
    In deze set zit namelijk alles al in. Statief, LED-bar en voetcontroller.
    Met de voetcontroller kan je natuurlijk slechts de basis uit je lichtset halen, maar je bent dan wel al op weg en kan later alsnog een dmx controller bijkopen om de boel te gaan sturen.
    Ik heb deze setjes in de verhuur zitten en worden standaard verhuurd met de voetcontroller.
    Het komt bij mij zelden voor dat iemand een dmx sturing vraagt voor het aansturen van 2 of 3 LED baren.

Comment

Ik zou er ook nog een laser bijkopen en een moonflower-achtig iets. En een stroboscoop is ook wel leuk.

Comment

Originally posted by marcelsei View Post
        Ik had wel een truss + t-bar stand gezien op de site. Namelijk deze: http://www.bax-shop.nl/lichtbruggen/...t-details.html Is dit een goed idee?
        Een stapje duurder kun je nog zoiets nemen http://www.bax-shop.nl/lichtbruggen/...s.html#reviews , maar je kunt ook, zoals Mathias aangaf, alvast 2 windups kopen met daarbij een T-bar. Dan kun je later overstappen naar Truss en de windups blijven gebruiken.

Zelf hebben we 2 weken geleden 2 Duratruss windups met echte truss gekocht (wel een rib uit je lijf), maar de wind-ups zijn een verademing tov de statieven met T-bar. Je kunt gewoon op werkhoogte ophangen en aansluiten en dan zwengel je het met gemak 3 meter de lucht in.

Comment

Even dat jullie het weten, dit is alleen nog maar voor in de toekomst. Mijn budget is op dit moment nul, want ik wil eerst een nieuwe pc hebben. Dus ik zit nu gewoon rond te kijken wat handig is voor een beginnende DJ, en dan kom ik later wel op de spullen die daarna komen.

Als ik het goed begrijp, als ik die set koop, heb ik in principe genoeg. En dan misschien nog een laser en moonflower. Stroboscoop vind ik zelf erg vervelend, dus die ga ik eerst nog niet gebruiken. ;)

Comment

Working...
          X