Announcement

Collapse
No announcement yet.

lichtset vernieuwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lichtset vernieuwen

hallo,

mijn lichtset verdoet niet aan de eisen zoals ik wil, ik heb 1 parren set en verder is het niet echt bijzonder

ik wil graag een nieuwe lichtset aanschaffen.
    mijn budget is 600 euro (kan wel wat meer zijn)
    Kan iemand voor mij een leuk setje maken?

-ik wil graag een mooie (niet al te duur) laser erbij.
    -makkelijk te vervoeren

:D

Had je gedacht aan scanners, movingheads ...?
    Als laser lijkt http://www.bax-shop.nl/groene-laser/ayra-ita100-100mw-groene-dmx-laser/product-details.html
    wel interessant naar mijn mening omdat hij een grote lichtopbrengst heeft voor zijn prijs.

Comment

ja daar was ik ook al aan het denken, vooral scanners.
      movingheads wil ik wat later gaan kopen als ik wat verder ben.

Comment

Wat voor parren heb je momenteel? Halogeen?

Comment

ja ik heb halogeen, met een sliding showbar
          Last edited by WakandaTM; Friday-03-01-2014, 21:50.

Comment

maar dat kan ook worden vervangen door LED

Comment

Dat zou ik sowieso aanraden om de gewone parren naar marktplaats te sturen en deze te vervangen voor nieuwe led parren.

De kls van eurolite zijn erg nette led parren. Hier hebben ze van redelijk goedkoop tot wat duurder.
              Maar naar het schijnt zijn de ayra ComPar Kit 2 ook zeer zeker het aanraden waard voor het geld.

Enne voor de ultime ervaring. Dagje goes he ;) Wie weet zie je dan ook andere effecten die je leuk gaaf fantastische en te wouwie vind. In het echt is het toch altijd anders dan van plaatjes.

Comment

oke bedankt voor de tip, zal ik doen. maar een dagje goes gaat niet zo gemakkelijk want ik woon helemaal onder in limburg.
                mischien kan ik mijn vader overhalen om eens naar de opendag te gaan.
                p.s. wanneer is die?

Comment

Mischien moet ik eerst een trust bar gaan kopen?

Comment

let wel op met een trusS alleen ben je niets. het is soms beter om te starten met 2 wind-ups en 2 t4 barren. En dan later als je weer wat budget hebt een truss op de wind-ups. Die t4 kan je dan in zijn geheel aan de truss hangen, werkt verruit het gemakkelijkste. Maar als je budget het toelaat is meteen een truss met statieven en verlichting nog beter.

Comment

Lees ook eens Tech talk: verlichting voor mobiele gelegenheden.

Comment

Working...
                      X