Announcement

Collapse
No announcement yet.

laserworld 400CS probleem.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• laserworld 400CS probleem.

Hallo forum leden,

Ik bezit 2 laserworld 400CS lasers alleen toen ik vandaag een van de lasers in het stopcontact stak smolt er iets weg wat op de printplaat was gesoldeerd. Ik het over een DMO365R VH29. Deze is weg gesmolten. Hoe en waarom? geen idee! Maar ik wil graag z'n kleine dingetje al te graag weer nieuw terug solderen alleen ik kan ze nergens vinden! hebben jullie misschien tips of ideeen!

Mvg,

GamesJS

Zie bijlage waar ik het over heb.
    Attached Files

Nou, ik vermoed dat je dan beter kunt kijken voor een nieuwe voeding die je er in zet. Ik weet niet welke spanning en voltage de interne componenten op werken, maar een universele voeding vervangen is niet zo gek veel werk.

Eventueel ken ik wel iemand die veel laserreparaties en -upgrades doet voor relatief weinig geld mocht je dit niet helemaal voor elkaar krijgen.

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Nou, ik vermoed dat je dan beter kunt kijken voor een nieuwe voeding die je er in zet. Ik weet niet welke spanning en voltage de interne componenten op werken, maar een universele voeding vervangen is niet zo gek veel werk.

Eventueel ken ik wel iemand die veel laserreparaties en -upgrades doet voor relatief weinig geld mocht je dit niet helemaal voor elkaar krijgen.
      Ik zou graag met die persoon in contact komen! Want ik weet nu al dat het me niet gaat lukken! Het is trouwens een DM0365R en de VH29 is de productie datum. En met voeding bedoel je nieuwe printplaat? Je merkt wel, ik heb er geen verstand van!

Comment

Stuur maar even een PM, dan breng ik je even met hem in contact.

De voeding zorgt er voor dat je 230V spanning naar een lagere spanning wordt gevormd om de componenten (laser driver, ILDA interface, DMX interface, stappenmotoren + drivers, laserdiode-drivers en laserdiode) te voeden.

Comment

Working...
        X