Announcement

Collapse
No announcement yet.

Van geluidsgestuurd een stand-alone maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Van geluidsgestuurd een stand-alone maken

Hoi allemaal.

Weet iemand of je van een geluidsgestuurde lamp een stand-alone lamp kan maken? Ik heb namelijk een erg leuke lamp voor mijn bar maar vind het jammer dat ik er altijd de muziek voor moet aanhebben. Het gaat om de Showtec Hiphop (de ouderwetse 300watt versie)

Ik hoor het graag van jullie.

Helaas niet, dit soort effecten werken alleen geluidsgestuurd.
    Binnenkort krijgen we de Ayra TDC Burst 6 binnen met een gelijkwaardig effect, die heeft wel ingebouwde programma's. Misschien kun je via marktplaats je Hip Hop verkopen en voor een paar tientjes deze halen. Dan blijven de kosten nog beperkt ook. :)

Comment

Bedankt voor je reactie Rick.
      Om eerlijk te zijn heb ik de lamp nog niet en wilde ik hem kopen via Marktplaats. De reden dat ik juist deze lamp wil is vanwege het vrolijke en warme effect. Ik ben namelijk bezig met een thuisbar in Cubaanse stijl. En de Hiphop heeft een bijpassend zonnig effect. Het nadeel aan LED verlichting (waar ik overigens ook mee werk met m'n drive-in) is dat de warmte eruit is. Hier bedoel ik natuurlijk dat warme effect. Led maakt het zo kil. Het zou leuk geweest zijn wanneer de Hiphop ook zonder dat de muziek (hard) aan hoeft ook gewoon z'n werk doet en de zonnige Cubaanse sfeer weergeeft :p

Ik zat trouwens de Ayra TDC Burst 6 te bekijken maar er staan helaas geen foto's bij van het lichteffect zelf. Wel een hoop van het apparaat.

Gr, Jeroen

Comment

Klopt, die volgen nog wanneer we deze binnen krijgen. Effect is vrijwel gelijk aan deze:

Het punt is dat de normale Hip Hop voorzien is van een halogeenlamp, die van zichzelf al een vrij warme kleurtemperatuur heeft. Bij LED ligt dit iets anders omdat je daar gebruik maakt van afzonderlijke kleuren in je lichtbron en geen gebruik maakt van kleurenfilters.

Indien het een thuisbar in Cubaanse stijl is, kun je ook eens kijken naar de American DJ H2O LED of de JB Systems LED Waterwave. Een water-effect dat je op de muur of vloer kunt projecteren en kabbelend water simuleert. Is ook minder druk.

Comment

Working...
        X