Announcement

Collapse
No announcement yet.

Showtec Microspot ophangen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Showtec Microspot ophangen

Hallo allemaal.

Ik heb een tijdje terug een 2ehandse Showtec Microspot gekocht. Ik zou deze graag willen ophangen aan mijn lichtstatief maar heb geen idee hoe. Aan de onderkant is één gat te vinden voor een bout, maar ik weet niet of deze geschikt is om hem hieraan op te hangen.

Wie kan mij helpen?

Er bestaan beugels voor de Microspot, die met twee kleine inbus-boutjes worden bevestigd aan de onderzijde. Zaten die er niet bij?

In principe is het voor thuisgebruik e.d. wel mogelijk om eventueel het grotere gat te gebruiken, daar kun je waarschijnlijk direct een G-haak in draaien. Meestal is dat gedeelte bedoeld voor oogbouten voor een safety, maar kun je op zich hier ook voor gebruiken.

Bij gebruik boven publiek of in een brug zou ik het niet zo snel doen, dan kun je beter door iemand die handig is met metaalbewerking een set nieuwe beugels laten maken. :)

Comment

Hoi Rick.
      Bedankt voor je reactie. De boutjes zaten er inderdaad helaas niet bij. Weet je misschien waar ik die beugels kan vinden. Ik heb natuurlijk al aardig wat gespeurd op internet maar helaas zonder resultaat. Vandaar ook dat ik hier aanklopte. Ik heb ook de afbeeldingen bekeken op Google maar zie nergens een microspot met deze beugel. Ik wil hem inderdaad veilig (en evt. ook boven publiek) kunnen ophangen.

Comment

Stuur anders eens een mailtje naar onze helpdesk, misschien kunnen we er via Highlite nog wel aan komen. Een andere optie is misschien een beugel van onze eigen Ayra ERO 540 MKII, maar of deze 1 op 1 past weet ik niet helaas.

Comment

Working...
        X