Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke lampen het best halen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke lampen het best halen?

Heey,

Ik wil gaan beginnen met licht en geluid.
    Ik ben van plan eerst licht te gaan kopen en later pas geluid.
    Nu is mijn vraag : Welke lampen zou ik nu gaan halen?
    Per lamp max. 60 a 70 euro.
    En het moet op dmx te besturen zijn.

Ik weet al wel welke DMX controller ik ga halen.
    - Showtec SM 8.2

Weten jullie goede lampen?

Alvast bedankt Calvintjuh11.

Sowieso beginnen met basis-licht. Normale parren of LEDparren zijn hier perfect geschikt voor. Als je met transportproblemen kampt, zijn er ook de setjes van Mac Mah, Eurolite en JB-Systems met erg platte projectoren! En de Mac Mah gaf overdags ook best wel al wat licht, heb ik gezien op de open dag bij Bax. Je zou ook eens een bezoekje kunnen brengen aan de shop om eens te kijken naar de mogelijkheden. Als je het tijdig aangeeft, kunnen zij zorgen dat je het een en ander kunt vergelijken. ;)

Comment

Eerste aankoop:

Parren, maar ofdat je ledparren moet nemen of gewone parren (heb ze beide gebruikt) ligt aan wat jij er mee wilt doen (mijn voorkeur blijft bij de gewone parren, maar hier is genoeg over geschreven)

Comment

ik zou gaan voor de eurolite kls 200 (http://www.bax-shop.nl/led-effecten/...t-details.html)

het is dat ik zelf al ledparcannen heb maar als ik nu zou beginnen zou ik hier voor gaan.

Comment

Misschien handig dat de TS ok even vertelt wat hij er mee wil gaan doen?

-Objecten uitlichten?
          -Verhuren?
          -Drive-in-show
          -Ophang mogelijkheden?
          -locatie (groot/klein)

Comment

Voor feesten en later misschien Drive-in.
            Zelf vind ik parren aan de duren kant.
            Ik zou ze wel willen halen. Als basis licht.
            Maar liefst tot €60 á €70.
            Ik ga later nog wel parren halen.

Comment

Parren aan de dure kant ?!?!?!

Ben erg benieuwd waar jij je parren wou halen die boven de €60-70 p/s

Ledpar 56: €39,95 p/s (klik)
              Par 56: €14,95 (klik)

Voor 1 par betaald je dus €14,95 x 4 = €60,- + dimmerpack 4 kanaals (€75,-) = €135,-

4 x 70 = € 280

Ik zie het probleem niet? ledparren zijn duurder maar hebben geen dimmer nodig,

Als je verder nog stroomkabels, dmx kabels, statief meeteld blijf je toch echt er ruim onder zitten...

Ik kan je controller zelfs niet bij Highlite vinden, heb je een linkje?
              Last edited by Paradise; Wednesday-29-07-2009, 17:39.

Comment

En zeker als je goed je ogen openhoudt op marktplaats en het tweedehands deel van dit forum, kun je zeker een leuk setje parren scoren. Heb vernomen dat een forumlid binnenkort zijn LEDparren wegdoet... sla je slag zou ik zeggen.

Comment

Originally posted by Calvintjuh11 View Post
                  Voor feesten en later misschien Drive-in.
                  Zelf vind ik parren aan de duren kant.
                  Ik zou ze wel willen halen. Als basis licht.
                  Maar liefst tot €60 á €70.
                  Ik ga later nog wel parren halen.
                  Wat wil je? basisverlichting, intelligent licht?????

Comment

Een erg leuk lichtEFFECT vind ik de Flash Beam van American DJ. Die is momenteel ook flink afgeprijst ;)

Comment

Afhankelijk van het totale budget zou je inderdaad van die actie kunnen profiteren en eventueel iets later een setje parren of soortgelijk basislicht er bij nemen.

Comment

Een bericht van de TS zou erg fijn zijn met een beetje uitleg over wat hij nu eigelijk wil en kan met zijn budget (als parren al te duur zijn...)

Comment

Working...
                        X