Announcement

Collapse
No announcement yet.

(Waterdichte) LED lichtslang bevestigen aan onderzijde bar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik maak zelf met mijn broer met een arduino enz een Geluids responding led dinges in onze kamers
    Dit is voor een kantine he, het feit dat er al '(waterdicht)' voor de topic titel staat zegt mij al iets over wat er van de kwaliteit van de LEDs
    gevraagd wordt. Dit moet jarenlang mee gaan, degelijk zijn, en volgens mij is het 'even prutsen met de soldeerbout' niet de bedoeling.
    Ja, dan moet je even wat meer geld uitgeven, ik heb ondertussen ook even gekeken, maar dat is het ook wel waard.
    En als er wat mis mee is, kun je ermee terug. Garantie enzo.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
      Mwa wat is prijzig? Het moet wel dag in dag uit werken. Niet zomaar leuk voor de hobby en een avond maar elke keer weer.

De led van lagotronics kan dit. Ik weet discotheken waar ik het 5 jaar geleden in geschroefd heb en het werkt nu nog.
      die leds kunnen aardig harde stoten aan en blijfen meestal ook gewoon goed werken! wij hebben ze al meer dan 8 maanden dagelijks meerdere uren volop branden en we hebben nog geen enkel probleem ermee gehad.

Dit is voor een kantine he, het feit dat er al '(waterdicht)' voor de topic titel staat zegt mij al iets over wat er van de kwaliteit van de LEDs
      gevraagd wordt. Dit moet jarenlang mee gaan, degelijk zijn, en volgens mij is het 'even prutsen met de soldeerbout' niet de bedoeling.
      Ja, dan moet je even wat meer geld uitgeven, ik heb ondertussen ook even gekeken, maar dat is het ook wel waard.
      En als er wat mis mee is, kun je ermee terug. Garantie enzo.
      het kan simpel een klik zijn en de 2 componenten zitten vast! maar als je stukjes led stip gaat knippen of je wilt de ontvanger weet ik veel 100meter verderop hebben moet je een kabeltje solderen ertussen (makkelijkste oplossing) maar je kan er volgensmij ook 1 voor kopen maar dat is een paar euro's duurder. Maar als je het goed afwerkt dan zit alles wel goed en als ik het ook goed begrijp zit het onder een bar en schijnt het omhoog dus mensen die eraan trekken enz heb je hopelijk niet. (led strip is ook waterdicht verkrijgbaar)
      Wat betreft de garantie :) zolang je het op ebay koopt ben je 99,999% verzekerd op een goede aankoop. Is er toch wat mis dan kan je bij de ebay gasten terecht en dan krijg je je geld terug of als je het wilt krijg je een nieuwe opgestuurd)

Comment

Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Post
        Wat betreft de garantie :) zolang je het op ebay koopt ben je 99,999% verzekerd op een goede aankoop. Is er toch wat mis dan kan je bij de ebay gasten terecht en dan krijg je je geld terug of als je het wilt krijg je een nieuwe opgestuurd)
        Nou, zo zit het niet in elkaar. Voor refunds of garantiekwesties moet je de producten vaak zelf opsturen (wat sowieso een hoop tijd kost) en daarnaast draai je meestal zelf op voor de verzendkosten. Vaak is het bij goedkope gadgets niet de moeite waard om het terug te sturen.

Je aankoopgarantie eindigt in de praktijk gewoon bij de deur, tenzij je iets duurs hebt aangeschaft en de verzendkosten niet te hoog zijn.

In dit soort gevallen is het gewoon een stuk praktischer om bij een winkel zoals de onze te kopen. Niet alleen 3 jaar garantie, maar ook gratis retourneren en snel handelen om het op te lossen omdat wij veel werk voor je uit handen nemen m.b.t. omruilingen.

Comment

Working...
        X