Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sunlite Suite 2 of Cuelux of toch Controller??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sunlite Suite 2 of Cuelux of toch Controller??

hallo allemaal,

Ik heb momenteel een lichtbrug met daarop 2 compact parren, 2 movingheads, 1 laser en een stroboscoop. Ik heb in het verleden geprobeerd om dit via een dmx controller te gaan programmeren, omdat ik zelf vaak meer aandacht besteed aan de muziek wanneer ik wordt geboekt. Nu ging dat niet goed, omdat je maar 8 verschillende chases had en geluidsgestuurde opties werken niet geweldig. Nu wil ik gewoon op een toets op mijn pc kunnen drukken en op dat moment moet er een programmatje gaan afspelen. Of dit op de muziek gelijk loopt is niet belangrijk, maar ik moet live gewoon snel tussen programma's kunnen switchen en dit moet gemakkelijk gaan zodat ik me vooral op de muziek kan gaan richten. Nu zit ik te twijfelen tussen sunlite suite basic en cuelux. Wat zouden jullie doen? of zouden jullie voor iets heel anders gaan? Misschien toch een dmx controller?

mvg tom

Zelf ben ik enorm fan van cuelux. Werkt gewoon top. Lekker overzichtelijk en kinderlijk invoudig in bediening maar ook als je wat verder gevorderd bent kan je met cuelux nog vooruit en er erg leuke shows mee maken.

Je kan zo ook complete shows onder 1 knop zetten. Als je bijvoorbeeld alles onder knop 1 van bank 1 programeerd kan je gewoon met de f1 toets je shows doordrukken.
    Maar goed als je de software hebt en er een klein beetje mee gewerkt hebt kom je er vast en zeker zelf ook achter dat het vrij eenvoudig is in de omgang. Als je al een show erin hebt staan is het ook nog eens heel erg eenvoudig om deze live aan te passen.

Kortom naar mijn mening 1 van de beste software pakketten om licht mee aan te sturen voor het geld.
    Er is wel beter maar dan word het vaak toch ook nogal snel wat ingewikkelder en een stuk duurder.

Comment

Ik sluit me helemaal aan bij Ronny, Cuelux is gewoon een TOP software voor een TOP prijs! Support is heel erg goed en gewoon in het Nederlands (gemaakt door en nederlands bedrijf). Programmeren is op een paar minuten gedaan. Makkelijk in omgang, ... Ik heb het systeem binnen een kwartier aan iemand uitgelegd zodat hij ermee kan werken...

Comment

Working...
      X