Announcement

Collapse
No announcement yet.

dmx controller voorShowtec Showtec Sunstrip

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dmx controller voorShowtec Showtec Sunstrip

Hallo,

Ik ben opzoek naar een dmx controller voor de Showtec Showtec Sunstrip, Active DMX, Stageblinder

wie kan mij hierbij helpen?

alvast bedankt

Jasper Bodegraven

EUhm. als je 1/2/3 van die strips alleen hebt is volgensmij elke controller wel goed 0,o

Comment

Ik weet niet hoeveel je er hebt.

Als het er maar 1 is heb je aan een controller van 10 kanalen al genoeg. Heb je er meer dan zal je ook meer kanalen nodig hebben om hem optimaal te kunnen bedienen.

Heb je er echt meer. Dan zou ik toch al erg snel gaan denken aan licht stuur software om zo eenvoudig leuke chases en shows te kunnen programmeren.

Dus wat meer info over wat je precies hebt ( aantallen ) en wat je ermee wil gaan doen zou wel helpen.

Elke controllers is dus zeer zeer niet waar. Er zijn ook meer dan genoeg dmx controllers die voor een specefiek doel gemaakt zijn zoals bijvoorbeeld led controllers. Ook zijn er wel dim controllers met bijvoorbeeld maar 4 dmx kanalen. Je moet dus goed kijken hoeveel dmx kanalen je nodig hebt. Als je dit weet zou ik in ieder geval een controller nemen ( als je al een controller zou nemen ipv software met een dongel ) met wat extra kanalen. Altijd handig voor de toekomst.

Comment

Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Post
        EUhm. als je 1/2/3 van die strips alleen hebt is volgensmij elke controller wel goed 0,o
        Absoluut niet, zoals hierboven staat. Zoals eerder aangegeven is het aan te raden om je adviezen door middel van argumentatie vorm te geven en niet zomaar wat te roepen. Wat je nu zegt is namelijk onzin en slaat nergens op omdat de topicstarter hier niets aan heeft.

Comment

Het is en blijft een eenvoudige dim fixtures... licht eraan wat je er precies mee wil doen. Wil je er effecten mee maken, dan heb je minstens 10 kanelen nodig, en dat is dan ook nog afhankelijk van het aantal strips. Wil je alle lampjes in 1x aan zetten, dan heb je met de meest simpele controller al voldoende...

Comment

Working...
          X