Announcement

Collapse
No announcement yet.

Upgrade

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Upgrade

Hallo,

Ik heb nu qua verlichting:

Lichsturing: Ayra OSO 1612

Lichtbrug: JB Systems LB-30

Lampen:
    2 keer. Ayra ALO 060 LED scanners
    2 keer. Ayra ITA100 groene lasers
    American DJ Revo III
    2 keer. Eurolite par 56 RGB

En ik vraag dus aan jullie of jij nog een toevoegen weten..
    Budget €400 - €500

Jouw basislicht is volgens mij nog niet helemaal dat. ik zou nog enkele led parren bij nemen. Maar omdat jouw lichtbrug volgens mij wat aan de krappe kant wordt, zou ik ook een 2 tal wind-up statieven met t bar bij nemen. Waarom wind up? dan kan je (zo zou ik het doen) van zodra er genoeg geld is overgaan naar een echte truss op de wind-ups.

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
      Jouw basislicht is volgens mij nog niet helemaal dat. ik zou nog enkele led parren bij nemen. Maar omdat jouw lichtbrug volgens mij wat aan de krappe kant wordt, zou ik ook een 2 tal wind-up statieven met t bar bij nemen. Waarom wind up? dan kan je (zo zou ik het doen) van zodra er genoeg geld is overgaan naar een echte truss op de wind-ups.
      Ik zou nog wat parren erbij kunnen kopen.

Maar de lichtbrug is nieuw dus die vervang ik nog niet

Maar na een rookmachine, wat kan ik nog meer toevoegen?

Comment

Persoonlijk zou ik ook zeggen, doe er wat led parren bij. Ik heb de ayra compar kit gezien en uitvoerig getest samen met forumlid Rio. Zijn best leuke dingen voor t geld...

Comment

als je bijvoorbeeld veel led parren er bij doet. dan vraag ik me af of je die hele hap nog goed kan besture met die lichttafel. ik heb nooit met die lichtafel gewerkt dus ik weet het ook niet zeker. maar probeer eens te kijken of die hele hap daar makkelijk op kan en of je ook goede scenes en chases kan maken met je scanners ;) voor basis licht misschien zijn inderdaad parren een goed idee. gewone led parren die jij nu hebt zijn erg goedkoop en effectief. maar stel dat je een echte show krijgt en je de led parren rustig er uit moet dimmen dan heb je een klein probleempje als je ze er bijna uit hebt krijg je opeens een klein schokje en dan is het erg lelijk uitgedimd. als je gaat kijken naar wat duurdere parren met tri aansturing dan heb je dit probleem niet en heb je ook een veel mooiere kleurenmening inplaats van een rgb schaduw zoals bij de goedkope parren. je kan ook voor een led bar gaan zoals deze

http://www.bax-shop.nl/led-bar-tube/...t-details.html

deze heeft een wash effect wat bijna net zoals een par is alleen nu kan je per pixel sturen waardoor je als je een goede tafel en goede creativiteit hebt met nog wat extra barren een ongelofelijke show neer kan zette ;) er zijn heel wat nieuwe mooie dingen op de beursen verschenen. waardoor soms ook oudere modellen goedkoper worden. kijk maar naar de indigo 5500 van showtec die is nu 500 euro maar toen die er kwam was dat ding in de 1000 euro nog meer zelfs geloof ik maar dat weet ik niet zeker.

mijn advies is om eerst te kijken of je met die scanners een mooie chase kan maken en daarna goed kijken naar inderdaad led parren of blinders,barren. want als het je niet echt makkelijk lukt om een goede chase te maken met die scans en je andere mooie spul dan zou ik toch kijken naar een tafel met meer mogelijkheden. er komen namelijk heel veel mooie producten met led techniek en dat eist heel wat kanalen soms zelfs in de 30+ als er niet zo een tafel is in je budget kan je ook kijken naar software maar daar weet ik hellaas niets van. ik hoop dat je wat hebt aan deze tips

groetjes emil

Comment

Working...
          X