Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eurolite DMX LED Operator 4 LED controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eurolite DMX LED Operator 4 LED controller

Hey,

Ik ben van plan om 2 ledbarren van Eurolite te kopen, het type KLS-200.

Nu had ik besloten hierbij de Eurolite led operator te bestellen vanwege het eenvoudige gebruik. Maar mijn vraag is nu kan ik hier ook een Eurolite LED PST-9W TCL DMX Pinspot op aansluiten en bedienen?

Ik weet 1 kls-200 bar 15 kanalen in neemt een een pinspot 5 kanalen. Dus 2 ledbarren en 2 pinspots is dan 40 kanalen, dit zou dus mogelijk moeten zijn?

Bedankt alvast!

En ook nog een Ayra TDC 4 MKII, dit zal niet werken zeker?

Comment

neen dat zal inderdaad niet werken voor je pinspot en je tdc4 mkII. beter is een toestel als dit http://www.bax-shop.nl/dmx-lichtstur...ter-controller
      Waarom kan je de KLS 200 bar op dezelfde kanalen steken, wat al 15 kanalen zou schelen, en heel wat gemakkelijker bij het programeren (en idem voor de 2 pinspots)

Comment

Daarnaast werkt de LED Operator 4 niet op basis van kanalen, maar op basis van uitgestuurde signalen (waarbij je je apparatuur op de juiste adressen moet instellen om de juiste signalen te ontvangen). Zo heeft de LED Operator 4 voor de KLS-systemen bepaalde kanaalindelingen aan boord die hier goed mee corresponderen (RGB per spot + master), maar voor intelligente lichteffecten is het niet de juiste sturing.

Eventueel kun je ook (simpele) DMX software overwegen om je licht aan te sturen, maar ligt er een beetje aan wat je precies zoekt en wat je er aan wilt uitgeven.

Comment

Working...
        X