Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ayra OSO 240B MKII DMX lichtsturing, scenes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ayra OSO 240B MKII DMX lichtsturing, scenes

Hallo allemaal ik heb een Ayra OSO 240B MKII DMX lichtsturing gekocht (http://www.bax-shop.nl/dmx-lichtstur...x-lichtsturing) en ben er zeer tevreden mee. Nu ben ik aan het oefenen met scenes maken en dit gaan prima ik loop alleen tegen het volgende aan.

Als ik bijvoorbeeld van scene 1 naar scene 2 ga dan gaat het heel direct terwijl ik de volgende scene zou willen infaden. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Groet, JW

Ik neem aan door de fader fade time omhoog te schuiven.

Comment

Ja dat dacht ik zelf ook, maar er gebeurd niets. Zal hij defect zijn...

Comment

Naar mijn weten is dit alleen mogelijk in de automatische of muziekgestuurde stand door de fade time omhoog te schuiven.

Comment

Originally posted by janwillems View Post
          Ja dat dacht ik zelf ook, maar er gebeurd niets. Zal hij defect zijn...
          Ik zou zeggen handleiding erbij, maar ik vrees dat YvesProductions gelijk heeft. Het is ook een hele basic controller.
          Speedfader helpt ook niet?

Comment

Ja het lukt nu met een omweg. Ik heb de 'fade time' afgesteld op het aantal seconden waar ik wil faden. En vervolgens schuif ik de 'speed' omhoog om de scene te wisselen. Morgen eens proberen met en paar andere lampen. Ben nu bezig met een mini movinghead van beamz. Toch nog even kijken of het gaat lukken door enkel de scene knoppen te gebruiken.

Comment

Bij slechts wisselen tussen scenes is dit niet mogelijk, alleen in een chase-modus (dus binnen een bank waar je de auto mode gebruikt, of bij een eigen samengestelde chase waar je er 6 van hebt).

Comment

Nog maar eens even goed zoeken. Het wil nog niet echt lukken

Comment

Working...
                X