Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke Rookmachine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke Rookmachine

Hoi,

Ik ben op zoek naar een rookmachine voor mijn lichtstralen te versterken
    Mijn budget is 200€

Mvg

als je gewoon een krachtpatser van een rookmachine wil hebben die heel de kamer in een keer blank zet zou ik een ayra nemen of een antari. ook is een martin in dit segment een hele goede keuze alleen niet heel krachtig vind ik zelf

Zelden gingen kwaliteit en een extreem lage prijs samen. Dat dat toch kan, bewijst deze Magnum 650 rookmachine van Martin. Met 600 Watt spuit u in no-time een ruimte vol met rook. Kwaliteit hoeft niet altijd veel te kosten!

De WSM02 is een krachtige 1200 watt rookmachine, voorzien van diverse aansturingsmogelijkheden. Inmiddels zijn we bij generatie 3, met een opnieuw ontwikkeld elektronisch circuit en beter beschermde nozzle.

als je nog een beetje boven je budget zou kunnen komen kan je een kopen die krachtig is maar ook heel erg rustig dus niet dat hij in een keer alles blank spuit maar ook zacht kan dimmen. dan zou ik kijken naar deze martin

Wie had dat gedacht, een vervolg op de immens populaire Magnum 800, namelijk de Martin Magnum 850. Met het 750 Watt verwarmingselement heeft deze rookmachine een enorme output, verscholen in een compacte behuizing.

persoonlijk ben ik helemaal fan van martin ik gebruik namelijk 2 martin magnum 1800 en die knallen een hele aula van 20 bij 20 in 2 minuten helemaal vol.

je kan dan wel een hele goede machine hebben maar de vloeistof is ook nog ongelofelijk belangrijk zeker bij martin.

Hoge kwalitatieve rookvloeistof die veel zuiniger is dan goedkopere merken maar ook nog eens minder schadelijk is voor de rookmachine zelf.

normale vloeistof zoals deze geeft een goed effect. maar ik heb uiteindelijk I fog aangeschaft en dat is echt een ongelofelijke verbetering. bij martin mag je ook alleen maar JEM vloeistof gebruiken omdat de garantie anders vervalt. bij andere merken hoeft dit niet

als vloeistof zou ik je toch JEM vloeistof aanraden omdat dat heel betrouwbaar is, een goed effect heeft, en dat je het bijna niet ruikt.

als je een feestje met een thema hebt zoals brazielie en je een geurtje wil hebben doe dit dan echt op eigen risico. wij gebruikten dat bij de magnum 1800 (garantie was al vervallen) en we hadden nog 3 maanden last van een verstikkende geur en het rook ook niet fris meer. dus als je wat geur wil doe dit dan op eigen risico.

als je een grote ruimte hebt maar zoals jij een klein budget om een rookmachine te kopen, gebruik dan een ventilator gaat heel makkelijk en je krijgt een klein hazer effect.

als je echt onder de 200 moet blijven met vloeistof zou ik deze set doen

Zelden gingen kwaliteit en een extreem lage prijs samen. Dat dat toch kan, bewijst deze Magnum 650 rookmachine van Martin. Met 600 Watt spuit u in no-time een ruimte vol met rook. Kwaliteit hoeft niet altijd veel te kosten!

Hoge kwalitatieve rookvloeistof die veel zuiniger is dan goedkopere merken maar ook nog eens minder schadelijk is voor de rookmachine zelf.

dan kom je uit op 140 euro.

als je toch een nog wat krachtigere wil dan

Doeltreffende all-round fogger met de welgekende Antari betrouwbaarheid. Geschikt voor grote ruimtes, dus ideaal voor clubs, discotheken, drive-in shows, verhuur firma\'s en andere grote locaties.

deze heeft een verwarmingselement van 1000 Watt de martin een van 600 Watt. dit betekent ook dat het met bruut geweld er uit komt. er zelfs nog optie om DMX aan te sluiten de rook vloeistof kan ik niet zeggen dat weet ik zelf ook niet dat moet je na vragen.

ik hoop dat je hier wat aan hebt laat weten wat het is geworden ;)

Comment

Bedankt voor de reactie emil!
      Hier heb ik iets aan :)

ik denk dat ik voor de martin 650 ga, deze kan ik nog een bij kopen als ik weer wat gespaart heb :D

Comment

hou er wel rekening mee dat de 650 uit het assortiment begint te raken. veel reviews komen nog uit 2008 ;) maar wat voor zaaltjes heb jij ik denk niet 20 bij 20 zoals hier. als je namelijk een grote zaal hebt dan zou ik toch even door sparen voor die andere martin of een antari.

Comment

De Magnum 650 is inderdaad uitlopend, dus wie weet komt er een opvolger voor binnenkort. Op dit moment wel het juiste moment om er nog eentje in huis te halen nu het nog kan.

Comment

Hier hebben we geen goede ervaringen met de rookmachines van Ayra. Het eerste exemplaar weigerde na een dag al dienst en is terug gestuurd. De tweede heeft het dan twee dagen uitgehouden, ook weer retour. De derde houdt het al iets langer vol ondertussen. Ik denk dat ze nu een klein jaartje oud is waarbij het gebruik eerder occasioneel te noemen is. Ze heeft nooit vlekkeloos gewerkt maar we nemen er genoegen mee. Alleszins is het de laatste Ayra die er hier binnenkomt.
            Nu gebied de eerlijkheid me wel te zeggen dat ik niet meer zeker weet of het om de 1200 watt of de 1500 watt versie gaat.

Comment

zelf zou ik je de showtec atmos 2000 aanraden http://www.bax-shop.nl/rookmachine/s...mx-rookmachine
              een hele goede rookmachine die veel functies heeft, en stevig en langdurig meegaat.
              zelf zou ik je ook de ayra rookmachine afraden, zelf heb ik deze rookmachine niet, maar wel een paar ayra producten, en de kwaliteit is extreem slecht, ayra vind ik persoonlijk Chinese rommel.
              ook is de Martin magnum ook een goed merk.

tip: koop een te krachtige rookmachine, want vaak kan je een rookmachine dimmen(hoeveelheid bepalen) en als je een keer veel rook wil voor een groot feest, kan je altijd een goede rookmachine gebruiken.
              een krachtige rookmachine is dus erg handig

Comment

Working...
              X