Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat is een betere aankoop? Led parren met kleine 10mm leds, of led Compact parren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is een betere aankoop? Led parren met kleine 10mm leds, of led Compact parren?

Voorbeeld voor de eerste: http://www.bax-shop.nl/complete-led-...1-led-lichtset

Voorbeeld voor de tweede: http://www.bax-shop.nl/complete-led-...2-led-lichtset

Indien iets niet duidelijk is, hoor ik dit graag!

de eerste is eigenlijk de alle eerste led techniek die kwam je in 2007 tegen bij kleine 56 led parren. doordat dit een oudere techniek is zitten hier nu ook nadelen aan die vroeger geen nadelen waren voor led parren, maar nu toch best wel

bijvoorbeeld:

minder goede licht opbrengst dan tri led's of andere led techniek.
    minder goede kleuren mengen dan nieuwe technieken
    kan niet volledig smooth dimmen zoals een tri par of nieuwe led techniek
    kleuren schaduw waardoor je rood groen en blauw ziet op het opbject. dit is echt wat ik het grootste nadeel vind

daarom zou ik zelf de 2de nemen die heeft namelijk

goede licht opbrengst
    goede kleuren mengen door tri techniek
    kan wel volledig dimmen van 100% tot 0%
    geen kleur schaduw

maar ik ben zo iemand die de nieuwste techniek altijd net wat leuker vind daarom zou je ook naar deze kunnen kijken

In deze categorie zijn alle producten te vinden die helaas niet meer leverbaar zijn. Vanwege de historie en de wellicht benodigde specificaties zijn deze nog wel te lezen en te bekijken.

deze is ietsje goedkoper dan de ayra. maar hier krijg je dan geen statief of voet controller bij. maar dit zijn erg leuke lampjes vooral omdat de licht opbrengst nog hoger is een nog betere kleuren menging. wel word deze erg warm wat mij is verteld.

als je het voor feesten wilt gebruiken kan je ook de eerste set nemen natuurlijk maar ik zou toch voor de 2de ayra gaan of de eurolite maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen. als het meer om de lichten gaat dus het beeld ervan is de ayra erg goed omdat dit een wash is waardoor je bijna de hele kamer verlicht.

Comment

Hartstikke bedankt voor je snelle reactie! Hier heb ik zeker wat aan! Ik denk dan toch dat mijn keuze zal vallen op de techniek die in de 2e Ayra set wordt gebruikt, dus de wat nieuwere techniek. Fijne avond nog!

Originally posted by emil View Post
      de eerste is eigenlijk de alle eerste led techniek die kwam je in 2007 tegen bij kleine 56 led parren. doordat dit een oudere techniek is zitten hier nu ook nadelen aan die vroeger geen nadelen waren voor led parren, maar nu toch best wel

bijvoorbeeld:

minder goede licht opbrengst dan tri led's of andere led techniek.
      minder goede kleuren mengen dan nieuwe technieken
      kan niet volledig smooth dimmen zoals een tri par of nieuwe led techniek
      kleuren schaduw waardoor je rood groen en blauw ziet op het opbject. dit is echt wat ik het grootste nadeel vind

daarom zou ik zelf de 2de nemen die heeft namelijk

goede licht opbrengst
      goede kleuren mengen door tri techniek
      kan wel volledig dimmen van 100% tot 0%
      geen kleur schaduw

maar ik ben zo iemand die de nieuwste techniek altijd net wat leuker vind daarom zou je ook naar deze kunnen kijken

In deze categorie zijn alle producten te vinden die helaas niet meer leverbaar zijn. Vanwege de historie en de wellicht benodigde specificaties zijn deze nog wel te lezen en te bekijken.

deze is ietsje goedkoper dan de ayra. maar hier krijg je dan geen statief of voet controller bij. maar dit zijn erg leuke lampjes vooral omdat de licht opbrengst nog hoger is een nog betere kleuren menging. wel word deze erg warm wat mij is verteld.

als je het voor feesten wilt gebruiken kan je ook de eerste set nemen natuurlijk maar ik zou toch voor de 2de ayra gaan of de eurolite maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen. als het meer om de lichten gaat dus het beeld ervan is de ayra erg goed omdat dit een wash is waardoor je bijna de hele kamer verlicht.

Comment

Working...
      X