Sinds kort heb ik een Briteq 1500 BT laser in het bezit.
Meden door de sd kaart ingang vond ik dit de beste keuze.
Om meer uit mijn laser te halen wil ik logo's projecteren op de muur.
Maar nu komt het, ik wil geen ILDA software pakket erbij kopen met dongle en alles.
Door een logo te ontwerpen en dit op te slaan als ILDA bestand zou dit in theorie moeten werken.
Ik heb nu software gevonden die dit kan namelijk Moncha (ook nog gratis ook)
De laser ziet het bestand wel maar helaas geen laser stralen.
Wat hier vreemd aan is, is dat er standaard een sd bijzit met laser patronen en vormen.
Deze heb ik even van de kaart afgehaald en wanneer ik ze individueel in een andere map zet (ze hebben geen verwijzing of iets dergelijks).
Dan werken deze bestanden ook niet. Alleen als ik ze compleet met alle individuele programma's terug zet werkt het wel.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Of dat er wellicht nog andere freeware is waar ik simpel mee kan ILDA bestanden maken voor op de sd kaart?
Alvast bedankt!
Meden door de sd kaart ingang vond ik dit de beste keuze.
Om meer uit mijn laser te halen wil ik logo's projecteren op de muur.
Maar nu komt het, ik wil geen ILDA software pakket erbij kopen met dongle en alles.
Door een logo te ontwerpen en dit op te slaan als ILDA bestand zou dit in theorie moeten werken.
Ik heb nu software gevonden die dit kan namelijk Moncha (ook nog gratis ook)
De laser ziet het bestand wel maar helaas geen laser stralen.
Wat hier vreemd aan is, is dat er standaard een sd bijzit met laser patronen en vormen.
Deze heb ik even van de kaart afgehaald en wanneer ik ze individueel in een andere map zet (ze hebben geen verwijzing of iets dergelijks).
Dan werken deze bestanden ook niet. Alleen als ik ze compleet met alle individuele programma's terug zet werkt het wel.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Of dat er wellicht nog andere freeware is waar ik simpel mee kan ILDA bestanden maken voor op de sd kaart?
Alvast bedankt!
Comment