Announcement

Collapse
No announcement yet.

LED of Normale par?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maar, sommige parren hebben wat voorgeprogrammeerde kleuren en functies op een apart kanaal zitten. Handig als je het zoekt, maar in mijn ogen niet echt een vereiste.

Comment

Oke nu ben ik er nog niet uit.
      De jb systems geven mooi licht maar hebben wijnig extra funtie.
      De american die extra felle hebben meer funtie.
      Dus ??? mijn buget is maximaal 400 euro exclusief controller.
      Dus als er iets anders is zeg het maar voor dat geld mogen ook par die op een balk vastzitten die van eurolite dacht ik.

gr.tom

Comment

De KLS-spotjes zijn leuk, mแแr gaan erg flikkeren wanneer je ze dimt. (En daar ga je geheid gek van worden)
        Ik denk dat je toch het beste eens naar de shop gaat om het een en ander zelf te ondervinden. Wat is er overigens zo speciaal aan die extra functies en waarom wil je die er pers้ op hebben?

Comment

aha ik snap je nu. bedankt

Comment

Oke ik denk dat ik dat doe.

Comment

De extra functies zijn zogenaamde macro's, hiermee kan je gelijk verschillende kleuren kiezen zonder daarvoor eerst de kleuren zelf te mengen (scheelt tijd bij proggen)

Let op bij de budget ledparren of dat ze niet flikkeren, dit kan je (bijna) niet met het blote oog zien, maar een camera ziet het erg goed (iets wat je dus niet wilt in een musical/theater voorstelling

Budget is €400,- voor 4 parren?

Dus €100,- per par?

Comment

Ja dat is eigelijk mijn budget.

gr.tom

Comment

Eigenlijk?

dus je zou nog even kunnen doorsparen?

Wat dacht je van zoiets? (veel lichtopbrengst)
                  Haal het beste uit uw show: de Pro Par 56 is het LED-broertje van de conventionele Par 56\'s, alleen dan stukken minder warm, zodat u niet van het podium afzweet door de warmte! Zijn lage stroomverbruik is ook een voordeel!

(wel iets boven je budget, maar ja)

Of deze (lekker goedkoop , heel compact)
                  Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Is die 400 euro eigenlijk met of zonder bekabeling, statief etc.

Gr. Rick

P.S. ik heb zelf 4 showtec led par 56 (http://www.bax-shop.nl/led-par-56/sh...t-details.html) met jb frost filters (http://www.bax-shop.nl/filters-/-gel...t-details.html).
                  Lichtopbrengst is leuk, maar als je iets fellers er naast heb staan (gewone par, 1watt led par etc.) valt het toch behoorlijk tegen.

Comment

Originally posted by rick1993 View Post

Wat dacht je van zoiets? (veel lichtopbrengst)
                    Haal het beste uit uw show: de Pro Par 56 is het LED-broertje van de conventionele Par 56\'s, alleen dan stukken minder warm, zodat u niet van het podium afzweet door de warmte! Zijn lage stroomverbruik is ook een voordeel!

(wel iets boven je budget, maar ja)
                    Over deze kan ik in iedergeval mijn bevindingen geven, ik heb er hier 2 van gekocht en ben er erg tevreden over.

Er is ook echt over nagedacht op het moment dat het geproduceerd word: LCD DMX scherm (geen dipswitches) dubbele beugel dus ook mogelijkheid om op de grond te zetten, 36 x 1watt led (verglijkbaar met par64 incl. kleurenfilter) en flikker vrij.

Voor foto's en fimpjes kan je me mailen..

Comment

• Hey heb nog eens rond gekeken en ben bij deze set uitgekomen.
                      Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Die eerste set is helemaal compleet met alles er bij kabels controller alleen nog op de t balkjes.

of 2 van deze setjes kopen welke geven dan het meeste licht.

Ik hoor het wel.
                      De jb systems heb ik gezien en vond die niet echt mooi daarom.

Gr.tom

Comment

• Setje 1 vind ik een mooi setje voor die prijs.

Comment

• Zucht..

Een set van 1 controller, kabels + 8 (!) parren voor €440,-?

Even rekenen:

Controller kost €100,-
                          Kabels: €10,-

betekend €330,- voor 8 parren --> €41,25 per ledpar

ADJ ledparren (van de 2de link)

Een set van 4 parren voor €200,-

Betekend 1 par voor €50,-

Dus we praten over ledparren helemaal onderin het segment, terwijl je budget €100,- was per ledpar...

Koop van die 400,- 2 ledparren die echt goed zijn, en bereid dat langzaam uit. Zul je een hoop meer plezier van hebben dan van bovenstaande parren..

Even nog ter verglijking: Een ledpar 36 kost ook €50,- p/s

Comment

• Wat wil je?

een complete set met 8 (van mindere kwaliteit) ledparren met kabel en controller. Of ga je voor 4 ledparren en dan betere kwaliteit (bijv. zoals ik al aangaf: de American DJ led parren met 1 watt ledjes (die Paradise heeft))

Comment

Working...
                            X