Announcement

Collapse
No announcement yet.

LED of Normale par?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb je type nummers (beide merken maken wel meer ledparren) dan kunnen we ze vergelijken (of linkjes naar de web-shop van bax)

Comment

Misschien kunnen we het ook uit de uitslagen krijgen van de middag waar alle LED parren werden getest.
      Iemand enig idee wanneer die uitslagen komen?

Comment

Ik heb nog geen tijd gehad om er goed voor te gaan zitten om een recensie te schrijven. Ik ga proberen om dat donderdagmiddag te gaan doen maar beloof nog niks. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Ik heb nog geen tijd gehad om er goed voor te gaan zitten om een recensie te schrijven. Ik ga proberen om dat donderdagmiddag te gaan doen maar beloof nog niks. ;)
          Ik neem aan dat alle formulieren ingescand worden?

Comment

Door de lage opkomst hebben we geen formulieren meer gebruikt (wat heb je aan een gemiddelde van 3 juryleden) maar hebben we een naast-elkaar vergelijk gemaakt en een combinatie gemaakt met diverse controllers om te zien wat met wat werkt. We zijn hierbij zeker tot diverse conclusies gekomen, maar dat is voor in de review.

Jammergenoeg was niet alles wat ik graag wilde zien aanwezig voor de test, dat was wel jammer.

Comment

Hoi,
              Ik bedoelde deze parren.
              Want ik wouw ze als set kopen.

Heb ook deze gezien is iets goedkoper maar is de kwaliteit veel slechter.

Welke van deze 2 is het beste.

gr.tom
              Last edited by djtommie; Tuesday-17-11-2009, 23:37.

Comment

Als wij nou zeggen JB systems dan doe je er vier in het winkelmandje en dan heb je toch ook een set?

Comment

Ja dat klop maar jb systems heefd veel minder funtie's volgens mij klop dat.

gr.tom

Comment

Originally posted by djtommie View Post

Eerste link:

4 x PAR 64 RGB 183 x 10mm leds
                    - hi-power LEDs

Sinds waneer zijn 10mm leds hi-power leds? En gelijk 183 x hi power leds? Toe maar...

Comment

Dus wat jij zegt is dat die ledjes die er in zitten geen hi power led is.

tom

Comment

Ik zeg dat er nu movingheads op de markt komen waar net 121 Hi-power leds inzitten, deze movingheads kosten duizende euros, ik zeg ook dat een ledpar met 36 hi-power leds €200,- kost

Een ledpar met 183 10mm leds?

Ik heb altijd geleerd dat 10mm leds 1/4watt is..en een hi-power led minimaal 1watt

Dus nee, ik geloof niet dat je voor z'n bedrag een hi-power ledpar koopt...

Comment

Het ligt er maar net aan wat je onder hi-power leds verstaat. Vergelijk je dat met het LEDje dat 10 jaar geleden al bestond, ja. Vergelijk je het met de meest recente hoogvermogen LED's, misschien valt het dan iets tegen.
                          Maar, nu geldt natuurlijk wel de term 'alle waar naar zijn geld'.

Comment

Rick ,ik heb je wel vaker zien typen over een kleurensoep met led. Wat bedoel je er precies mee ?

Comment

Met kleurensoep bedoel ik eigenlijk dat je erg duidelijk de diverse rode, groene en blauwe ledjes kunt zien zitten in de fixture, terwijl je lichtopbrengst bijv. een paarse of gele kleur heeft. Dit is eigenlijk best zonde, omdat je eigenlijk het aanzicht wilt hebben van een homogene lichtbron (dus in de lens van de fixture dezelfde kleur als op de vloer :)).
                              Het wordt ook wel hier en daar het krentenbollen-effect genoemd, wegens de 'krenten' (leds) die je ziet zitten. :)

Comment

Waar wat ik niet snap is, waarom zeggen ze dat die meer kunnen...

Elke LED par kan toch Strobo, en elke kleur?

Comment

Working...
                                X