Beste forum leden,
Ik ben aan het overwegen om nieuwe LED Pars te gaan kopen.
zelf heb ik al veel gelezen en ben ik zelf uitgekomen om LED Pars te kopen met COB technologie,
omdat deze normaal een betere kleurmenging heeft en geen regenboog schaduw.
Nu heeft een kennis van mij 2 weken geleden al zo'n LED Pars gekocht maar van een ander merk (lightmaXX FLAT PAR COB 32W COB RGB).
Ik had dan gevraagd dat ik deze eens mocht komen bekijken,
nu viel mij op als ik met de lens (15°)er voor wel degelijk regenboogschaduw krijg en als je de spot op een wit papier projecteert je kan zien dat er onderaan een rode sikkel is, in het midden mooi wit en langs de bovenkant een blauwe sikkel.
Dus was mijn conclusie toch een beetje van oei,
en nu vraag ik mij af of de American DJ Dotz Par RGB COB LED ook dit fenomeen heeft.
Alvast Bedankt
mvg Gino
Ik ben aan het overwegen om nieuwe LED Pars te gaan kopen.
zelf heb ik al veel gelezen en ben ik zelf uitgekomen om LED Pars te kopen met COB technologie,
omdat deze normaal een betere kleurmenging heeft en geen regenboog schaduw.
Nu heeft een kennis van mij 2 weken geleden al zo'n LED Pars gekocht maar van een ander merk (lightmaXX FLAT PAR COB 32W COB RGB).
Ik had dan gevraagd dat ik deze eens mocht komen bekijken,
nu viel mij op als ik met de lens (15°)er voor wel degelijk regenboogschaduw krijg en als je de spot op een wit papier projecteert je kan zien dat er onderaan een rode sikkel is, in het midden mooi wit en langs de bovenkant een blauwe sikkel.
Dus was mijn conclusie toch een beetje van oei,
en nu vraag ik mij af of de American DJ Dotz Par RGB COB LED ook dit fenomeen heeft.
Alvast Bedankt
mvg Gino
Comment