Announcement

Collapse
No announcement yet.

LED Par set Eurolite KLS200 / Ayra Compar 1 / Ayra Compar 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• LED Par set Eurolite KLS200 / Ayra Compar 1 / Ayra Compar 2

Hoi,

ik twijfel momenteel over de aanschaf.
    De bedoeling is dat er 2 of 3 worden geïnstalleerd (+-300man - fuif/feestzaal)

Ik zou echter info willen over de lichtopbrengst van elk van deze sets.

Heeft iemand hier ervaring mee?
    In de productvideo kan ik de 2 compars vergelijken (Compar 2 veel feller dan Compar 1), maar ik weet echter niet hoe de Eurolite zich hierin kan meten...

http://www.bax-shop.nl/complete-led-...2-led-lichtset (met video met vergelijking)
    Ayra ComPar Kit 1 LED lichtset koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Merci!

Ik heb 2 Ayra compar1 en dat is net wat we nodig hebben.
    Alleen krijg ik die niet ingesteld op static light, keert altijd naar Sound.
    Iemand ervaring?
    Via helpdesk krijg ik de boodschap de handleiding volgen, is nu net dat het probleem!

Comment

@TS

Je vergelijkt nu wel 3 setjes die qua prijs wel erg uit elkaar liggen,
      de compar 2 is feller, ja dat klopt, die heeft namelijk trileds en die zijn feller dan de 'normale' leds uit de parren van die set van Eurolite en de Compar 1.
      Sowieso zou ik het heel vreemd vinden als de leds in de set van Eurolite feller zouden zijn dan die van een set die 100 euro duurder is en van een merk is die bekend staat als budgetmerk...

@Kitman

Het is niet de bedoeling dat je het topic van anderen gebruikt om jouw vragen beantwoord te krijgen, tenzij jij precies dezelfde vraag hebt.
      Anders gaan er namelijk gesprekken door elkaar lopen. Je kunt zelf een nieuw topic starten of gewoon even met de klantenservice bellen
      om te zeggen dat je er met de handleiding niet uit komt ;)

Comment

Hoi Groninger,

bedankt voor je input. Back on track... Eurolite KS200 vs Ayra Compar 1... (en deze zitten +- in dezelfde prijsrange voor mij, daar ik al een paar oude statieven heb liggen...)
        Kan iemand deze 2 tegeover elkaar zetten qua lichtopbrengst?

Comment

De Eurolite KLS200 geeft weinig lichtopbrengst. Als je zeker wil weten dat je nooit licht "te weinig" zal hebben, moet je voor triled gaan. Jammer genoeg zie ik dat de KLS160 uit het gamma is gegaan, die kostten namelijk evenveel dan de KLS200 maar gaven wel meer lichtopbrengst wegens triled technologie. Ik vond het al raar dat deze in het gamma zaten aan die prijs, blijkbaar zijn ze er nu uit. Ben dus enorm blij dat ik er meteen 2 van gekocht heb paar maand geleden.

Comment

Working...
          X