Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ayra compar 1 + JBsystems Planoled + Ledcon 02 sturing = haalbaar?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ayra compar 1 + JBsystems Planoled + Ledcon 02 sturing = haalbaar?

Beste,

ik probeer met de Ledcon alles aan te sturen en krijg dit niet werkend.
    Kan dit uberhaubt wel?

De Ledcon 2 kan ik in 4 of 8 kanaals modus gebruiken.
    Alle parren link ik door met dmx (eerst 4 planoleds, en daarna 3x ayra Compar 1) en hebben voeding.

De planoleds zijn 4 kanaals, en de compars kan ik in 1,3,7,12 of 16 kanaals zetten...

Kan ik dit adresseren dat dit werkt? Of moet ik een nieuwe controller aanschaffen?

Hier de linken naar de toestellen:

Deze LED controller is speciaal gemaakt voor de aansturing van LED parren zoals de LED par 56, 64 en 36. Met deze controller bedient u zeer snel en gemakkelijk al uw LED parren.

Ayra ComPar Kit 1 LED lichtset koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Comment

Als je het zelf even gelezen had bij de omschrijving van de ledcon 1

Let op: deze controller is alleen geschikt voor de LED-parren van JB systems

Dan denk ik dat je zelf het antwoord ookal had gekregen.
      Nee dus. Je kan er alleen de jb-system led parren mee aansturen. Niet de ayra compar 1

Comment

Het nadeel aan deze ledcontrollers is dat deze merkgebonden zijn. Dit komt doordat de adressering reeds is toegewezen en ieder merk hanteert zijn eigen DMX chart. Je bent het beste af met een universele controller in dit geval.

Neem even contact op met de helpdesk, dan ruilen ze je controller om voor bijvoorbeeld deze:

De Ayra OSO 240B MKII koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Dan hou je nog geld over ook ;)

Comment

Bedankt voor jullie reacties, ik lees dit nu inderdaad dat dit niet compatibel is. Dit komt omdat ik de plano's en de ledcon02 al een 5-tal jaar in mijn bezit heb.
          Ik zal dus gewoon een extra universele controller moeten aanschaffen.
          No problem, alleen een beetje wiseass van ronennieshow (wtf?), had ik dat geweten had ik uiteraard de vraag niet eens gesteld.
          Maar ja, some people ... toch bedankt.

Comment

Originally posted by Bogy View Post
            No problem, alleen een beetje wiseass van ronennieshow (wtf?), had ik dat geweten had ik uiteraard de vraag niet eens gesteld.
            Maar ja, some people
            Misschien kunnen sommige mensen ook zelf wat meer research doen.
            Maar hey sommige mensen zijn dan ook wel erg makkelijk uit gevallen en denken dat ze maar met alles ploef op het forum moeten knallen. Dat er zelf nergens naar gekeken hoeft te worden of wat gelezen hoeft te worden. Als het nu echt een weetje is of echt een je moet erin zitten anders kom je er nooit achter feitje oke. Maar hey het staat er gewoon duidelijk op. Dan vraag ik me inderdaad af van goh waarom niet zelf even een keer wat lezen? Waarom zelf niet eens wat controleren?

Helaas some people hebben hier nogal wat moeite mee om zichzelf eerst te proberen te redden en moeten dan dus bij elke situatie beroepen op een ander.
            Voor de engelse onder ons want schijnbaar spreken we dat steeds meer hier
            RTFM

Enne ja je kan erop klikken zodat je zelf niet veel meer hoeft te doen of te zoeken

Comment

Sorry dude, ik wist niet dat je geen vragen mocht stellen op dit forum. Mijn excuses + bedankt om dat even voor me duidelijk te maken. Groetjes

Comment

Vragen mag je natuurlijk gewoon stellen. Dat is niet het probleem.

Alleen raar dat dan 1 of andere dude? zelf de link aan levert waar ook 10 regels op staan waar gewoon duidelijk op uitgelegd staat dat het niet met andere dingen werkt.
                Nog vreemder vind ik het dan dat als je iemand hier op wijst dat ze zelf het antwoord hebben kunnen lezen in de link die ze zelf plaatste er opeens een probleem word gelegd bij de gene die hem / haar hierop wijst.

Maar je hebt gelijk dude
                Laten we allemaal een stel luie dude's zijn die gewoon zonder zelf even de moeite te nemen om de dingen die we zelf kunnen opzoeken ( wat blijkt ) ook even door te nemen.

Als we dan allemaal van dit soort luie dude's zijn dan weet ik ook inderdaad zeker dat dit het forum ten goede komt.

Comment

Jongens, blijf wel een beetje fatsoenlijk tegen elkaar! We zijn hier in de eerste plaats om elkaar te helpen en nu wordt er te lang doorgegaan over het punt dat de TS zelf ook onderzoek had kunnen doen. Daarom heb ik besloten dit topic te sluiten.

Comment

Working...
                  X