Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eurolite TSL-200 20 Watt LED spare part / Verschil in kleuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eurolite TSL-200 20 Watt LED spare part / Verschil in kleuren

Heb van iemand 2 Eurolite TSL-200 scanner overgenomen ooit aangekocht bij Bax-Shop, iets meer dan 2 jaar geleden.
    De lichtopbrengst en sommige kleuren tussen beide scanners zijn een groot verschil.

De éné werkt prima (goede lichtopbrengst en mooie kleuren), de andere geeft beduidend minder licht.
    Het wit is eerder blauwig waardoor ook sommige andere dicroïde kleuren (voornamelijk paars) niet identiek zijn met de goed werkende scanner.

Naar mijn idee is hoe dan ook de 20 Watt LED versleten. Iemand een idee waar ik dit kan verkrijgen? Het is geen standaard bevestiging zoals een andere lamp. De LED dient gesoldeerd te worden maar dat is geen probleem.

Iemand ervaring met deze scanner waarbij er meerdere in gebruik zijn? Is er idd een kleurverschil tussen verschillende toestellen? Zou de éné kleur bijna altijd gebruikt zijn en daardoor eveneens 'versleten' of zou dit allemaal een gevolg zijn van de LED die zijn beste tijd heeft gehad?

Graag advies,
    Dank op voorhand!

De COB led van deze scanner moet inderdaad gesoldeerd worden en als dat geen probleem voor je is, dan ligt de oplossing voor handen; een nieuwe led monteren. Ik heb dit even nagekeken bij de leverancier voor je en deze leds zijn te bestellen en op voorraad in Duitsland. Een nieuwe led kost je €69.00, maar daarmee kan je wel weer jaren vooruit.

Het artikelnummer van de leverancier is: E1123501

Wil je dit onderdeel bestellen, dan kun je dit formulier invullen:

Kun je het gewenste product niet vinden in ons assortiment? Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Comment

Working...
    X