Announcement

Collapse
No announcement yet.

Onderwater wereld decor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onderwater wereld decor

Mensen,

Ik zit op dit moment in een creativiteits-block.
    Wij hebben binnen kort een thema feest "onderwaterwereld" en nu moet ik hier een decor en decoratie bij vinden en maken
    hebben jullie enig idee, wat voor iets we kunnen maken of welke decoratie we zouden kunnen gebruiken.
    Natuurlijk kunnen we veel met licht doen , en een bellenblaas is ook al op de lijst gezet. maar verders ..............Blanco

Wie helpt, en zorgt er tevens voor dat het een memorabel feest wordt.

We hebben ook mooie spots die een watereffect simuleren. Ik heb via een zoekopdracht ze even in een lijstje laten verschijnen:

Comment

Ja daar heb ik er al een paar van, ben echt opzoek naar decoratie (decorstukken)

Comment

Merk dat ik niet de enige ben met weinig inspiratie.

Ik heb nu 4 Ibc met daarin een waterfontein.
        Deze uitlichten en het begin is er.

Comment

Misschien een idee om eeen soort tent van blauw cellofaan te maken? Dan bijvoorbeeld een centraal bevestiginspunt in het midden van een kamer, en dan vanaf de zijmuren met rollen cellofaan naar het midden toe zodat je een punttenteffect krijgt. In combinatie met wat waterseffectspots kan je daarmee vast een gaaf effect creeren.

Voor de rest misschien grote vis-props aan muren of hangend van plafonds?

Comment

Plaat underlayment, duikboot uitzagen, opschilderen, patrijspoorten erin zagen en iets achter de patrijspoorten projecteren.
            Bijvoorbeeld met monitors, vga splitter en laptop...
            Witte backdrop met inderdaad watereffectlampen erop schijnen. (al dan niet van achteren)
            Zoek het vooral in de aankleding om een sfeer te maken....

Comment

Alsjeblieft, 12 meter aan onderwater decor voor 25 euro. En ook nog wat vissen enzo.
              Last edited by Geluid-en-licht.com; Tuesday-18-11-2014, 17:52.

Comment

grote oesters namaken met speakers erin?

Comment

Kijk nu komen ze los, hier kan ik wat mee.
                  Blijf vooral mee denken overdaad schaad nooit

Comment

Working...
                  X