Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ayra compar 1 instellen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ayra compar 1 instellen.

Ik heb 2 Ayra compar1 en dat is net wat we nodig hebben.
    Alleen krijg ik die niet ingesteld op manu, static light, keert altijd naar Sound.
    Iemand ervaring?
    Via helpdesk krijg ik de boodschap de handleiding volgen, is nu net dat het probleem!
    Ik heb hier 0 ervaring mee en waarschijnlijk vergeet ik ergens te enteren.
    Heb al gevraagd om mij staps gewijs dat uit te leggen maar dan zeggen ze om langs te komen.
    Dus als iemand die dingen heeft, graag.

Bij de helpdesk konden ze mij ook niet helpen, daar ging het ook steeds fout.
    Heb het dan toch zelf gevonden en...de handleiding die erbij zit is Fout.
    Ben toch benieuwd of Bax die gaat aanpassen, niet dat ze interesse hadden om te weten wat dan niet juist blijkt.

Comment

Zou je eens kunnen aangeven wat er niet goed in de handleiding staat? Dan leg ik dit neer bij lichtafdeling en het productmanagement zodat eventuele fouten gecorrigeerd kunnen worden. Als je het idee hebt dat de helpdesk je niet voldoende hebt geholpen zou je dan, wanneer je per mail een vraag gesteld hebt, het incidentnummer kunnen doorgeven, dan kijk ik of we hierin eventueel tekort geschoten hebben en zorg dat hier door het management naar gekeken wordt!

Comment

Had hetzelfde probleem met 16 net aangeschafte ComPar1 van Ayra.
        Het lijkt in de handleiding dat MANUAL een aparte modus is waarmee je eenvoudig de Par vastzet op een bepaalde kleur/intensiteit (combinatie van red, green, blue, white, amber). Dat is echter niet zo.
        Je moet de MANUAL instelling zien als een filter dat je bovenop een andere kleurinstelling legt.
        Om een vaste kleur in te stellen kies je SHND > COLOR > COL1, COL2...COL31. Elk van deze 31 voorinstellingen heeft bepaalde veelgevraagde kleuren.
        De display laat dan zien;: COL 01..31. Ben je daarmee tevreden, dan stopt het hier.
        Met MANUAL kan je nu die ingestelde kleur aanpassen. COL1 bijvoorbeeld is 255 Red, met MANUAL kan je die Red in COL1 verminderen naar 128, of een andere waarde. Deze Manual blijft dan actief tot wanneer je MANUAL terug instelt met andere waarden.
        (Standaard staat MANUAL dus ingesteld op 255 voor R, G, B, W, A).
        Hopelijk helpt dit.
        L.

Comment

Working...
        X