Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vergelijk par56 300W en American DJ Dotz Par RGB COB LED

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vergelijk par56 300W en American DJ Dotz Par RGB COB LED

Ik ben benieuwd naar gebruikerservaringen met de American DJ Dotz Par RGB COB LED (36W)
    Hoe zit het met de lichtopbrengst, is die vergelijkbaar met een par 56 van 300W, of is die (wat ik verwacht) veel minder? Als je meteen kiest voor een COB armatuur van 100W zal dat wel goed zijn, maar prijstechnisch is er dan ook een gigantisch verschil natuurlijk.
    Wie heeft ervaring met deze American DJ Dotz Par RGB COB LED, en kan me een antwoord geven op mijn vraag?

Heeft niemand hier letterlijke ervaring met de ADJ Dotz Par COB LED?

Comment

En de 2 weken wachten op een kick was geen optie?

Ga langs bax hang het langs elkaar en vergelijk zou ik zeggen.
      Geen zin of ander excuses. Dan koop je ze. Bevalt het niet stuur je het terug.

Comment

Ben vorige week bij Bax geweest, maar daar was het zo druk dat er weinig personeel vrij was. De mensen die ik het daar vroeg zochten het op in de webshop, en lazen vervolgens voor wat op het scherm stond. Daar schiet ik dus erg weinig mee op. Buiten dat ging ik er van uit dat hier voldoende ervaring op het forum rond zou kunnen hangen welke mij hun ervaring met de Dotz Par kunnen vertellen.

Comment

Er is ondertussen een behoorlijk aanbod van led parren. ( waaronder ook een flink aantal compacte )
          Dus de kans dat iemand dit redelijk nieuwe model heeft als ook ervaring met de gewone 300 watt par lijkt me niet zo heel groot.

Persoonlijk werken we niet met deze led par. We hebben zelf de sls7 en kls 801 van eurolite. Deze zijn zeer zeker wel feller dan een gewone 300 watt par. Vooral kleuren als donker blauw en rood komen met deze led parren stukken beter uit dan met de gewone 300 watt parren met een lee filter.

Comment

Originally posted by john View Post
            Ben vorige week bij Bax geweest, maar daar was het zo druk dat er weinig personeel vrij was.
            Wanneer je naar Bax gaat voor iets specifieks, kun je het beste van te voren even mailen. Dan kun je een afspraak maken en kunnen ze eventueel spul klaar zetten. Heb ik zelf een paar keer gedaan, goede ervaringen mee. Krijg je ook gelijk iemand die er wat van af weet.

Comment

Working...
            X