Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl LED vergelijkingsmiddag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by djbirdie View Post
    En deze wordt dan ook als het goed is morgen meebesteld bij de firma Highlite. :)

Comment

En ik heb vanavond het formulier verder uitgewerkt dat we gaan gebruiken voor 14 november, hier te downloaden.

Mochten er nog toevoegingen, opmerkingen zijn, brand maar los.
      Last edited by Rick; Tuesday-13-10-2009, 21:52.

Comment

Linkje werkt niet...

Comment

Oeps, foutje, gefikst.

Comment

Misschien is het makkelijk om de prijs en het gewicht alvast in te vullen, dat is immers alleen maar extra werk voor op de middag zelf!

Comment

Heb je een punt in, zal ik een week van tevoren nog wel even invullen. (Dan is in ieder geval de meest recente data aanwezig i.v.m. eventuele kleine prijsfluctuaties.)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                En ik heb vanavond het formulier verder uitgewerkt dat we gaan gebruiken voor 14 november, hier te downloaden.
                showtec is toch ook een oem par of heb ik het nou helemaal fout?

Comment

De Showtec valt wellicht ook wel in dezelfde categorie, maar het is wellicht interessant om te zien of er onderling ook nog verschil in zit.

Comment

Mooi formulier Rick!

Ik kan er niet bij zijn, maar ik ben benieuwd naar de uitslag :)

Comment

Misschien een idee om de frost filters nog eens te testen bij de platte projectoren. Omdat hier de afstand van de ledjes tot het filter veel korter is dan bij een normale ledpar. Kijken of het dan nog veel uitmaakt met of zonder frost filter.

Comment

Kunnen we eventueel bekijken ja, al zal het lastig worden om daar een filter op te monteren. We zullen zien. :)

Comment

Lang leve de ducktape:)

Comment

Maar ik neem aan dat als het met de filters goed uitpakt, je wel een permanente en nette oplossing wil hebben? ;)
                            Nu zal duct tape in het donker niet zo enorm opvatten, maar het zou leuk zijn als de filters ook netjes voor de LEDs geplaatst kan worden, toch? :D

Comment

Duct tape kun je voor alles gebruiken, behalve waar het voor gemaakt is!

Comment

Ja, maar, het oog wil ook wat. Get my point?
                                Het lijkt mij niet zo representatief als jij een verlichtingssetje komt neerzetten die vol zit met duct tape. ;)

Comment

Working...
                                X