Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl LED vergelijkingsmiddag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Natuurlijk is dat zo, maar op de setjes die getest gaan worden kunnen zo te zien geen frost filters geplaatst worden. Als je ze toch wil testen om te kijken of het nodig is, kun je natuurlijk ducktape gebruiken. Ik weet niet of je sommige open kunt schroeven om een frost filter op de plek van het glas te zetten?

Comment

Dat zullen we dus ter plekke even moeten zien. ;) Ik denk wel dat je de frost filters voor of achter het plexiglas van de LEDs kunt plaatsen met wat hobbybob-skillz. Maar dat is een kwestie van even ter plekke kijken hoe het in elkaar zit.

Comment

Let je wel op de garantie dan, dat je niet dat hele ding uit elkaar gaat trekken om er vervolgens achter te komen dat je een linksgedraaide China-draaier nodig hebt om de schroeven er opnieuw in te zetten? Zou ook jammer zijn:)

Comment

Uiteraard, uiteraard. Als het te lastig is om de voorste kap er af te halen zullen we ze wel tijdelijk vastzetten met een halve rol gaffa om even te kijken. ;)

Comment

Weer even onder de aandacht. Zijn er nog mensen die willen komen voor een middagje gezelligheid?

Comment

-steekt handje op-

Comment

Gaan we er bij zetten, top.

Comment

Dat is op een zaterdag toch? In dat geval ben ik verplicht wel aanwezig o_O

Comment

Inderdaad op een zaterdag, zet ik jou en Laroche er ook bij. :)

Comment

Dirk is die dag vrij volgens mij.

Comment

Originally posted by LaRoche View Post
                        Ik moet dan sowieso werken dus ik denk dat mijn pauze wel opgaat aan deze vergelijkingsmiddag dan! Ik ben er dus sowieso wel ff, zeker om te zien wie er allemaal achter de namen van het forum zitten!
                        Dan moet hij het zelf maar even laten weten hier of hij er definitief bij is of niet. ;)

Comment

Mijn fout, hij is 31 oktober (morgen) vrij =)

Comment

Ik was inderdaad gister vrij, lekker een weekendje maastricht gedaan met het meisje:D Ik moet wel gewoon werken tijdens de vergelijkingsmiddag, dus ik zal zeker even langskomen!

Comment

Bump, nog meer mensen die zaterdag met LED willen komen spelen?

Comment

Wie komen er momenteel allemaal? Daar ben ik wel benieuwd naar:)

Comment

Working...
                                X