Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl LED vergelijkingsmiddag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lijstje wordt bijgehouden in de openingspost. Zijn er dus nu nog niet zoveel, hopelijk komt daar nog wat verandering in! ;)

Comment

Hallo,
      Ik heb een vraagje voor degene die naar de LED vergelijkingsmiddag gaat, helaas kan ik zelf niet komen. Ik ben in het bezit van de MacMah LED Par en wil deze in de toekomst via DMX aansturen. Misschien wil iemand eens proberen welke, gemakkelijk te bedienen, besturing hiervoor geschikt is. Zou het zeer op prijs stellen :p

Comment

We gaan proberen diverse LEDpar-specifieke sturingen aan te sluiten op alle fixtures om te zien wat het doet. ;) Vraag is alleen of alles binnen is, maar dat zien we zaterdag wel.

Comment

Zo, vandaag was dan de dag, we hebben diverse LED-fixtures en controllers uitgeprobeerd en zijn tot diverse conclusies gekomen. Wat die conclusies zijn? Gaan we lekker nog niet verklappen, want ik ga eerst een nette review maken van de hele dag.

Comment

Jammer genoeg was de opkomst niet zo groot, maar we hebben er wel een paar mooie (voorlopige) conclusies uit kunnen halen. Waarom voorlopig? Omdat we iets niet geheel of geheel niet aan de praat kregen. We gaan eerst nog eens even overleggen, en daarna brengen we het allemaal naar buiten!

Comment

Ik ben benieuwd...

Comment

Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie uitkomsten en bevindingen van een middagje met led parren stoeien.

Wij zijn zelf van plan om een set van 8 led parren (of de JB Plano spots) aan te schaffen voor gebruik boven de dansvloer in een café. Ik ben dus heel benieuwd naar jullie bevindingen van zowel de diverse parren, als ook de sturingen. Met name voor ons gebruik is een uiterst simpele sturing van groot belang (moet door bar personeel zonder enige kennis bediend worden).

Gevoelsmatig kom ik dan uit bij JB parren met de JB ledcon-02 sturing, want dat zou door iedereen bediend moeten kunnen worden, nadeel is dan wel weer dat je aan de vaste programma's vast zit. Is deze sturing ook meegenomen in de test middag? Ben vooral erg benieuwd naar de chases van deze controller, voldoet dit, of kan je toch echt beter een andere controller kopen, en zelf chases gaan programmeren (wat volgens mij een hels karwei is, zeker als je weinig kennis van zaken hebt).

Ik hoop binnenkort het verslag van jullie bijeenkomst op deze site te vinden!

Marzi

Comment

Ik hoop dat ik morgen wat tijd kan vrijmaken om verder te gaan aan de review. Het deel over de diverse LED-sets is bijna af, maar ga ik als het geheel af is nog even laten nakijken door onze LaRoche, om te zien of hij nog toevoegingen of aanpassingen heeft. ;) Heb nog even geduld!

Comment

Ik zal ongetwijfeld nog toevoegingen hebben, je kent mij toch;) Overigens Rick, heb jij Arno al met de LED controller 4 laten werken? Kijken of hij hem wel aan de praat krijgt?

Comment

Wanneer is de uitslag?

Comment

Ben ook benieuwd naar het resultaat van de Plano en de ledcon 02.

Comment

De Plano spot was helaas niet aanwezig bij de test, aangezien deze in backorder stond. Best jammer, aangezien ik er zelf ook benieuwd naar was. :)

Comment

De Plano spot is in de basis toch gelijk aan de JB Par-64, alleen dan zonder traditionele par behuizing, en met dislay ipv dipswitches?

Ik denk dan ook dat de resultaten voor de JB Par-64 in grote lijnen ook zullen gelden voor de Plano spot.

Verder ben ik, zoals eerder aangegeven, ook zeer geïnteresseerd in jullie resultaten, dus ik hoop dat jullie snel de tijd vinden om één en ander te publiceren.

Marzi

Comment

Inmiddels staan de resultaten erop, hier te vinden!

Comment

Working...
                              X