Announcement

Collapse
No announcement yet.

Combinatie van eurolite led kls200 en showmaster 24. Hoe in te stellen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Combinatie van eurolite led kls200 en showmaster 24. Hoe in te stellen?

Hallo,

Ik ben een beginner op het gebied van led parren gestuurd door een dmx mixer.
    Ik heb het volgende probleem: eigenlijk wil ik de eurolite parren gewoon kunnen regelen in kleur en sterkte, liefst natuurlijk per spot apart. (heb trouwens twee kls200 barren) maar eerst maar eens een aan het werken krijgen.
    Wat heb ik al geprobeert, ik heb de instellingen van de bar gezet op kanaal 1 en op 512 voor externe dmx sturing.
    De Showmaster aangesloten, de showmaster is een gebruikt apparaat waar al diverse programma's inzitten maar voor mij niet interesant. heb al geprobeert deze te wissen met allerlei op internet gevonden code's maar dat is mij nog niet gelukt.
    Ik wil toch graag dat de lampen gewoon via de faders reageren, dus gewoon in lichtsterkte en kleur te regelen zijn. hoe moet ik dat doen? heb al van alles geprobeert maar krijg er geen vat op.
    Wie kan mij verder helpen? een moedeloze beginner. http://www.bax-shop.nl/forum/images/...s/icon_sad.gif

Als eerste kan je niet beide balken appart van elkaar bedienen met deze controller.
    De controller kan namelijk maar maximaal 24 kanalen afzonderlijk van elkaar aansturen en je hebt 15 adressen per balk nodig.

Dus zet beide balken op dmx adres 1

Als dan de balk in dmx modus actief is kan je ze gaan bedienen met je controller.

Op de controller zal je kanaal 1 op waarde 0 moeten zetten
    Kanaal 2 is je master dimmer deze waarde op 100 zetten om de balk te activeren
    Kanaal 3: Strobo-snelheid
    Kanaal 4: Spot 1: rood dimmer
    Kanaal 5: Spot 1: groen dimmer
    Kanaal 6: Spot 1: blauw dimmer
    Kanaal 7: Spot 2: rood dimmer
    Kanaal 8: Spot 2: groen dimmer
    Kanaal 9: Spot 2: blauw dimmer
    Kanaal 10: Spot 3: rood dimmer