Announcement

Collapse
No announcement yet.

DMX software: scenes over elkaar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DMX software: scenes over elkaar?

Hallo lezers,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de volgende uitdaging, ik ben namelijk vrij nieuw met DMX programmeren;

Ik ben op zoek naar DMX software waarbij ik bijvoorbeeld met een movinghead onder 1 knop de bewegingen kan programmeren(zonder kleur) en vervolgens anderen knoppen kan drukken waar de kleuren onder zitten zonder dat ik daarbij bewegingen programmeer; een soort van scene's over elkaar zetten.
    Ik weet de precieze benaming van dit fenomeen niet, hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel en kan ik hierop verder zoeken.

Dit zou mij ook helpen om mijn movinghead zijn programma te laten draaien en vervolgens mijn led bar (dmv knoppen in de software) van kleur te kunnen laten veranderen zonder dat er iets met de moving head gebeurd.

Ik heb laatst de MyDMX buddy(http://www.bax-shop.nl/dmx-software/...ce-en-software) aangeschaft met de bijbehorende software(mydmx), hierin krijg ik het niet voor elkaar.

Dus mijn vragen:
    Is hier software voor, zo ja welke?
    en:
    is dit makkelijker/mogelijk met een Dmx controller? zoals bijv: 1(http://www.bax-shop.nl/dmx-lichtstur...x-lichtsturing) 2(http://www.bax-shop.nl/dmx-lichtstur...dmx-controller)

Bijvoorbaat dank.

Kevin

Ceulux.

Kan alles wat je vraagt.

Comment

bedankt voor uw reactie,

Weet u ook de benaming van het gene wat ik probeerde uit te leggen?

en kunnen de DMX hardware controllers dit ook?

Comment

Originally posted by Kevin D View Post

en kunnen de DMX hardware controllers dit ook?
        alleen de duurdere exemplaren kunnen dit.

Overigens moet hetgeen wat jij wilt met de dongle die je hebt en gratis Freestyler software ook gewoon kunnen.

Comment

bedankt voor uw reactie, ik zie dat Freestyler alleen voor windows is en ik gebruik een macbook, dat gaat dus niet werken.

Comment