Announcement

Collapse
No announcement yet.

ADJ Inno Pocket Spot ventilator probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ADJ Inno Pocket Spot ventilator probleem

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Adj Inno Pocket Spot Pearl

ik had er 2 gekocht en vrij snel deed zich er een probleem voor.
    de ventilator bij 1 van de lampen maakt een hoog schurend geluid.
    Deze werd zonder probleem vervangen.
    Nu een paar weken later doet dit probleem zich terug voor
    een hoog schurend geluid dat van de ventilator komt.

het stopt als je eens in de ventilator blaast maar zodra je de lamp verplaatst of hij maakt een snelle beweging met de kop dan begint het weer.

heeft iemand anders dit probleem en weet iemand hoe dit op te lossen zonder de garantie te schenden

dank,

discobol1

De enige juiste manier is door de defecte spot ter reparatie aan te bieden bij de plaats waar deze gekocht is. Dan wordt gezorgd dat ADJ dit kosteloos verhelpt.

Comment

na het binnenbrengen van de 2 spots ging het een tijdje goed maar al snel weer het zelfde probleem :-( ik gebruik ze nu tijdelijk met dit probleem gaande en als de ventilator van eentje begint lawaai te maken dan trek ik de stekker eens uit en steek hem er weer in en meestal gaat het probleem dan tijdelijk over.

is dit een probleem dat nog mensen hebben?
      het is toch raar dat ik met 2 nieuwe lampen snel weer het zelfde probleem heb

ik ga ze binnenkort weer binnen doen in de winkel waar ik ze gekocht heb maar het is toch vervelend en ik zou toch graag hebben dat de volgende niet ook dat probleem zouden vertonen.

groeten discobol1

Comment

Is het toevallig geen opgehoopt stof in de ventilator? Anders gewoon even de stofzuiger pakken en het ventilatiegat goed uitzuigen.

Comment

Zal ik eens proberen maar ik denk van niet.
          Bedankt voor je hulp

Groeten discobol1

Comment

En anders kan je wellicht met de winkel waar je ze gekocht hebt overleggen of ze je een alternatief willen aanbieden. Bijvoorbeeld de Phantom 25 van Showtec. Kost iets meer, maar je krijgt er dan ook meer voor terug.

Comment

Working...
            X