Onlangs heb ik een paar ADJ Micro Wash RGBW ledspots gekocht met een AYRA OSO 192 DMX controller.
Nu ben ik niet erg bekend met DMX en het lukt me maar niet om het aan te sluiten.
De lamp heeft 6 DMX modi. Laat ik eenvoudig beginnen met de 1-kanaals modus.
Vervolgens druk ik op de knop MODE totdat '1000' in het display verschijnt (staat in de handleiding).
Echter krijg ik alleen waarde '1001' en krijg het met geen mogelijkheid op '1000'.
Bij de 2-kanaals modus krijg ik 2001, bij de 4-kanaals modus krijg ik 3001 en zo verder.
Hoe krijg ik de led op kanaal 1, zodat het correspondeert met scanner 1 en de Led met de fader kan regelen?
Wat is de logica van het eerste digit en de laatste 3 digits?
Als ik de ledspot aansluit op de DMX controller dan brandt de led al zonder dat ik iets doe.
Scanner 1 is kanaal 1-16.
Echter reageert de LED helemaal niet, wat ik ook doe op de DMX controller.
Heeft iemand een idee hoe ik dit moet instellen?
De handleiding helpt me niet veel verder.
Alvast bedankt!
Nu ben ik niet erg bekend met DMX en het lukt me maar niet om het aan te sluiten.
De lamp heeft 6 DMX modi. Laat ik eenvoudig beginnen met de 1-kanaals modus.
Vervolgens druk ik op de knop MODE totdat '1000' in het display verschijnt (staat in de handleiding).
Echter krijg ik alleen waarde '1001' en krijg het met geen mogelijkheid op '1000'.
Bij de 2-kanaals modus krijg ik 2001, bij de 4-kanaals modus krijg ik 3001 en zo verder.
Hoe krijg ik de led op kanaal 1, zodat het correspondeert met scanner 1 en de Led met de fader kan regelen?
Wat is de logica van het eerste digit en de laatste 3 digits?
Als ik de ledspot aansluit op de DMX controller dan brandt de led al zonder dat ik iets doe.
Scanner 1 is kanaal 1-16.
Echter reageert de LED helemaal niet, wat ik ook doe op de DMX controller.
Heeft iemand een idee hoe ik dit moet instellen?
De handleiding helpt me niet veel verder.
Alvast bedankt!
Comment