Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke laser is dit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik begrijp niet goed wat dit met afkraken te maken heeft.
    Er wordt enkel aangegeven wat het maximaal belastbare gewicht is.

Comment

Originally posted by Bart Coppens View Post
      Ik begrijp niet goed wat dit met afkraken te maken heeft.
      Er wordt enkel aangegeven wat het maximaal belastbare gewicht is.
      Ik hoop dat er wel wat meer lichten dan anderhalve par aan kunnen.
      Fatsoenlijke truss + meubel kan ik simpelweg niet betalen.

Comment

Originally posted by mc-music View Post
        Ik hoop dat er wel wat meer lichten dan anderhalve par aan kunnen.
        Fatsoenlijke truss + meubel kan ik simpelweg niet betalen.
        Huur het dan..

Comment

Heren, laten we de discussie over het MTS-systeem niet te hoog doen oplaaien. Het lijkt mij een leuk systeem voor de erg kleine setjes, maar bij deze systemen is het belangrijker om gezond verstand te gebruiken in plaats van puur afgaan op de specificaties.

Mocht de set dusdanig uitgebreid dat er nog meer licht aan moet komen te hangen, dan is het verstandig om uit te wijken naar een leuk truss-setje waarbij je het MTS-systeem nog als DJ-meubel kunt gebruiken.

Laten we ons nu weer richten op de laser.

Comment

Ik zou wel degelijk naar de specs kijken. Als je met gezond verstand gaat kijken denkt men vaak dat het wel kan en wordt regelmatig vergeten dat het vaak 6 uur moet hangen.

30 kg is niet veel en dat moet je echt niet vergeten. Een 4tal parren, kabels en een laser en je zit al op het gewicht. Je had ook ipv de laser kunnen sparen voor een lichtbrug. Men wil vaak meer, maar vergeet de basis.

Comment

Ik zei ook niet dat je er niet naar moest kijken, maar dat het belangrijker was om gezond verstand te gebruiken.

Hiermee bedoel ik dus, dat logisch nadenken op de eerste plaats komt en afgaan op specificaties op een tweede plek. De meeste fabrikanten van lichtbruggen in het budgetsegment zijn redelijk rooskleurig met het opgeven van specificaties.
              Laten we ons nu echt weer terug richten op de laser, het punt is wel duidelijk voor de topicstarter denk ik.

Comment

Working...
              X