Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chauvet Colorsplash jr.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Chauvet Colorsplash jr.

Hallo,

Ik ben van plan twee kleine LED parren aan te schaffen, voor in een hoek van een zaaltje / kamer waarin ik draai (uplighting).

Ik was uitgekomen op de Chauvet Colorsplash Jr.

Ik heb rondgekeken en deze par is (volgens mij) niet in Nederland te koop.
    Weet iemand of deze par ook leverbaar is in nederland, onder een andere naam?
    Ik heb hem ook al van het merk KAM gezien, daar heet hij de par 38 can LED.

Alvast bedankt voor reacties.

Is het geen optie om twee goedkope OEM Ledparretjes uit de shop te nemen? Die kosten tegenwoordig ook bijna niets meer en kun je eventueel nog eens meenemen naar een feestje. ;) Worden soms nog tweedehands voor een prikkie aangeboden en zullen denk ik iets meer licht geven.

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Is het geen optie om twee goedkope OEM Ledparretjes uit de shop te nemen? Die kosten tegenwoordig ook bijna niets meer en kun je eventueel nog eens meenemen naar een feestje. ;) Worden soms nog tweedehands voor een prikkie aangeboden en zullen denk ik iets meer licht geven.
      Zou idd ook een goede optie zijn.
      Heb nog even gesurft en écht niets over dit dingetje gevonden.
      Ik denk dat ik dan voor twee showtecjes ga. (56)
      Is dit een 'Bewuste keuze' ? :)

Comment

Heb je kans om binnenkort naar de Bax-shop.nl LED Vergelijkingsmiddag te komen? Dat is uit mijn hoofd op zaterdag 14 november, meer informatie kun je vinden op het forum. Zoek op vergelijkingsmiddag en je vind hem! Tevens kun je ook altijd komen kijken in de showroom, de Showtec LED-parren zijn altijd wel op voorraad. Als je dit allebei niet kunt doen, kan ik je wel vertellen dat de Showtecs voor uplighting zeker geschikt zijn, ik raad er alleen wel een frost filtertje bij aan. Zo krijg je een mooi wash-effect, in plaats van twee ronde vormen!

Comment

Originally posted by LaRoche View Post
          Heb je kans om binnenkort naar de Bax-shop.nl LED Vergelijkingsmiddag te komen? Dat is uit mijn hoofd op zaterdag 14 november, meer informatie kun je vinden op het forum. Zoek op vergelijkingsmiddag en je vind hem! Tevens kun je ook altijd komen kijken in de showroom, de Showtec LED-parren zijn altijd wel op voorraad. Als je dit allebei niet kunt doen, kan ik je wel vertellen dat de Showtecs voor uplighting zeker geschikt zijn, ik raad er alleen wel een frost filtertje bij aan. Zo krijg je een mooi wash-effect, in plaats van twee ronde vormen!
          Bedankt voor de snelle reactie!
          Naar de vergelijkingsmiddag kan ik helaas niet komen, ben nog geen 18 en ik denk dat mijn ouweheer niet zo'n zin heeft om te rijden naar iets waar hij toch niks aan vindt :)

Nog één vraagje en dan houd ik op met zeuren :)
          Gaan de LED'jes lang mee? Ik heb vaak gehoord dat sommige LEd'jes zomaar uitvallen. Valt dit mee of is dit echt zo?

Alvast bedankt voor reacties.

Comment

LEDjes gaan in principe zeer lang mee, als deze uitvallen zal dit eerder aan een slechte verbinding met het stroomcircuit liggen. Over de LED vergelijkingsmiddag, is de trein geen optie? Bax-shop ligt op 10 minuten van het treinstation vandaan (getest door mij toen mijn benzine op was o.O), en zou ik ten zeerste aanraden!

[offtopic]Dirk, ga werken ofzo :P[/offtopic]

Comment

De meeste LED's in parren gaan naar schatting rond de 30.000 branduur mee, anderen 50.000 branduur en sommigen zelfs 100.000 branduur! Dit laatste komt neer op meer dan 11.5 jaar continu branden! LED's kunnen inderdaad uitvallen, maar dit zie je sowieso niet snel, en als het gebeurt zie je het bijna niet. Zeker niet als je er een frost filter voorhangt.

Comment

Ik was aan het surfen en ik zag de lightmaXX LED RGB Color Bar Stripe DMX te koop staan.

Zou dit effect ook goed zijn voor uplighting?
                Of evt aan de truss op een feestje?
                Last edited by mc-music; Thursday-29-10-2009, 20:49. Reason: link weg

Comment

We gaan niet zomaar links geven van concurrenten. Vind het ook een beetje vreemd dat je hier een vraag stelt over een product dat een concurrent verkoopt.

Comment

Working...
                  X