Announcement

Collapse
No announcement yet.

MH links en rechts spiegelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MH links en rechts spiegelen

Allen,

ik heb nu een setup met 4 Ayra ERO 540 MKII MH's.
    Is er een makkelijke manier om te zorgen dat de 2 linker de bewegingen van de 2 rechter uitvoeren maar dan gespiegeld?
    I heb al wat geprobeerd met met de rPan / rTilt. Maar die draait de bewegingen te ver om.
    Ik wil iets alla https://www.youtube.com/watch?v=k2_-T6tme9s (2.15 ongeveer) programmeren via DMX.

Maar wanneer ik dit programmeer met elke unit apart. Dan draait er telkens één van de 2 eerst om zijn as om het andere uiterste van de beweging te kunnen bereiken.
    Met de scans kreeg ik dit wel voor elkaar, maar de MH willen niet mee.
    Weet niet of het duidelijk is wat ik wel bereiken.

Riddle, dat komt omdat een movinghead 360 graden kan draaien, en meestal 540 graden (doordraait dus).
    Je bewegingen op 'reverse' komen daarom niet overeen en bij een scanner wel, omdat deze een beperkt bereik heeft en dus niet 'doordraait'.
    Ik hoop dat je dit principe via deze uitleg een beetje snapt.

Een makkelijke manier is er in mijn ogen niet, het kost je gewoon wat insteltijd om ze netjes gespiegeld te krijgen.

Comment

Bedankt,

ik vreesde al dat er geen snelle oplossing voor was. Ben ondertussen wel een stuk verder geraakt, maar krijg het nog steeds niet 100% zoals ik het zou willen.
      Nog wat verder prullen en dan kom ik er nog wel.

Comment

Working...
      X