Announcement

Collapse
No announcement yet.

de gratis versie dashlight op dmx controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• de gratis versie dashlight op dmx controller

ik heb de free versie van dashlight. Ben er al een tijdje mee bezig. Hoe het in elkaar zit en hoe het werkt. Maar kom er niet uit. Ik wil namelijk een dmx controller (JB Systems SM-1612) aansluiten op Dashlight de free versie. Wil namelijk een stuk of 10 tot 15 movingheads aansturen of zelfs meer. Heb een dongel van Entecc. Hoe krijg ik het voor elkaar dat dat samen werkt? Of gaat dit niet en moet er wat bij kopen? heb namelijk niet zo'n ruim budget meer.
    Last edited by swen; Tuesday-19-05-2015, 20:09. Reason: foutje

Als je de dashlight software wil gebruiken moet je ook de dashlight unit kopen.
    De free versie is enkel bedoeld om u een idee te geven van hoe de software werkt voor je hem koopt.

Comment

Als je er 10 of 15 of zelfs meer movingheads mee wil aan gaan sturen maar er geen budget is voor een beetje fatsoenlijk pakket en dongel vraag ik me af waar het precies fout gaat.

Maar dan de oplossing

Chamsys heeft heeft ook een software pakket dat werkt met de entecc dongels. Wel een beetje beperkt in de mogelijkheden maar werkt wel prima. Nadeel daar weer aan is dat de chamsys software niet de gemakkelijkste is om te leren.

Mijn tip. Neem gewoon een movinghead minder en pak er een fastoenlijk pakket bij ( bijvoorbeeld cuelux )

Comment

Working...
      X