Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag over de Led commander licht besturing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over de Led commander licht besturing

Hallo,

Ik heb een vraag. Kan je op de 'led commander licht besturing': http://www.bax-shop.nl/led-controlle...icht-besturing ook een DMX rookmachine, DMX stroboscoop en DMX laser aansluiten? En zo ja, op welke manier? Is dan bijvoorbeeld 1 van de groepen voor de rookmachine?

Gr. Robin

Ja dat kan, toevallig doe ik dat morgen voor een schoolmusical.
    Ik gebruik een Showtec MultiDim MKIII Dimmerpack om via DMX Parren aan te sturen (via fixture 1), De rookmachine en strobe stuur ik aan via een scene hiervoor gebruik ik fixture 2, 3, 4, of welk getal ik fijn vind. (wel DMX kanaal juist instellen op rookmachine en strobe).
    Alk ik de stobe wil gebruiken hoef ik dus alleen maar op een scnene te drukken,
    uiteraard zijn er meerdere wegen naar Rome, maar dit is simpel en werkt perfect voor mij, kost mij een paar minuten om in te regelen.
    Dimmerpack heb ik op dmx kanaal 1 t/m 8
    Rookmachine staat bij mij op kanaal 11 en strobe lampen weer een ander kanaal.

Comment

het kan idd werken maar die jij aan geeft is eigenlijk voor showtec led parren aan te sturen.

heb jij die liggen voor uw ledparen? of ga je die speciaal aan kopen?

want als je die speciaal gaat aan kopen denk ik dat je beter bent met
      De OSO Scene 24 MKII is een eenvoudig te gebruiken lichtsturing, ontworpen voor statisch licht zoals (LED)-parren en theaterverlichting. Hij kan 24 DMX-kanalen uitsturen en biedt plaats aan 48 ingebouwde programma\\\'s.

die is goedkoper en die is gemaakt voor te doen wat jij wil doen. en als je meer dan 24 kanalen nodig hebt kan je nog
      De OSO Scene 48 is ontworpen voor podium- en theaterverlichting, al dan niet in LED-variant. Chases zijn eenvoudig te activeren met faders en zodoende is ook de intensiteit makkelijk te bepalen. Beschikt zelfs over File Dump!

pakken die 48 kanalen heeft en die bijna even veel kost als de showtec.

groetjes marco

Comment

Working...
      X