Nou zat ik is te denk om voor kleine klusjes de American DJ Color Fusion met RGB van baxshop aan te schaffen. En dan deze te gebruiken met wat lichteffecten, dus als basislicht te gebruiken voor de dansvloer.Heeft iemand hier ervaring mee,of heeft iemand een ander idee in deze richting. mvg henk
Announcement
Collapse
No announcement yet.
American DJ Color Fusion met RGB
Collapse
X
-
Het nadeel van deze projectoren is dat je er niet mee kunt spelen.
Wat bedoel ik hiermee? In tegenstelling tot bij parren kun je ze niet creatief richten, dus een beetje kruislings of wat dan ook. Verder verwacht ik dat je ook de losse RGB-kleuren zult zien als je er recht in kijkt, wat naar mijn idee niet echt de bedoeling is, zeker als je met een RGB-systeem werkt.
14 november houden we bij de showroom van Bax een LED-vergelijkingsmiddag waar we voornamelijk LEDparren en platte fixtures gaan uittesten. Wellicht is het interessant om daar ook bij te zijn, zodat je kunt kijken naar de diverse mogelijkheden die LED als basisverlichting biedt én wat nu het beste presteer in zijn klasse + je kunt alles in één keer mooi bij elkaar zien. Lijken mij een hoop voordelen. ;)
-
Wil dolgraag komen,maar word een wereld reis vanuit drenthe.De platte fixtures led is zeker een goede optie,zat er ook aan te denken. gaat hoofdzakelijk om kleine opdrachtjes.Deze Eurolite LED KLS-200 RGB DMX lichtset incl. case led parren zitten ook al dagen in me hoofd te spoken :P. Mooi spul volgens mij. mvg henk
Comment
-
Ikzelf heb twee JB iColors met CA-32 controller als basisverlichting en ben daar toch behoorlijk tevreden over. Voordelen:
- Heel erg compact
- Goedkoop
- Komt héél veel licht uit
Nadelen:
- Hoog stroomverbruik
- Je ziet eigenlijk telkens maar één kleur tegelijk op de dansvloer
- Andere DJ's kijken er dikwijls op neer (al is dat eerder hun probleem :))
Comment
Comment