Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnen met lichtshow

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oke, daarom ben ik dus uiteindelijk voor de Ayra compar kit 2 gegaan. Mooie lampjes vind ik.
    Gister van jullie binnen gekregen, overigens wel een dag later dan dat ik had aangegeven. Verder geen probleem, maar nu krijg ik de voetcontroller niet aan de praat. Ik sluit hem aan en kan niks ermee, en de xrl aansluiting van de voetcontroller zit los. Als ik de kabel aandraai dan draait de aansluiting mee dus daar moet ik bax even voor berichten denk ik.

Het grootste probleem waar ik nu mee zit is dat ik een licht show aan zet en hij dan binnen 8 seconden weer stopt. ik klik de SHND, enter. dan klik doe ik een show van 1 tot en met 8 en hij stopt vrijwel direct. Moet ik de show nog echt selecteren, en zoja hoe? ik weet zelf niet hoe ik hem zo aan de praat krijg.

EDIT: zelf heb ik de voetcontroller gemaakt, en het lukt me nu om de shows te selecteren. Alleen vind ik dat ze veel te vel licht afgeven, is mogelijk om ze minder vel te laten belichten? en ook hoe ik stroboscoop kan activeren...
    Last edited by florian1996; Wednesday-22-07-2015, 20:10.

Comment

Hallo

Als je een set koopt met een t-bar met parren aan dan heb je meestal te maken met de dmx interface die in de t-bar zit.
      Voordelen hiervan zijn dat je met 1 dmx kabel kan toekomen en 1 kabel vertrekt naar je volgende t bar dus niet elke lamp moet met dmx worden verbonden.
      2de voordeel is dat je maar 1 stroomkabel hebt.

Nadeel is dat je je parren niet kan gebruiken zonder dat ze aan de t-bar hangen als je ze eens op de grond wil gebruiken of onder een tafel met een doek over

Ik heb beide gebruikt en vind het zelf moeilijk om te kiezen
      Persoonlijk heb ik allemaal aparte parren
      Voordelen en nadelen zijn het omgekeerde van de vaste lampen aan een t-bar

Comment

Working...
      X