Announcement

Collapse
No announcement yet.

Makkelijke aansturing 2x Beamz mhl74 moving head

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Makkelijke aansturing 2x Beamz mhl74 moving head

Hallo,

Ik ben van plan 2x de Beamz mhl74 aan te schaffen als sfeerverlichting in mijn keet.
    Hiervoor zoek ik iets on dit aan te sturen. DMX via computersoftware valt voor mij af omdat het opstarten van pc vaak lang kan duren en te ingewikkeld is voor andere gezinsleden die hier ook gebruik van willen maken. Ik ben opzoek naar een tafel waarmee ikzelf goed kan werken(live) en waarmee ik genoeg scènes kan instellen om het makkelijk te houden voor de rest. Ik ben totaal nieuw op het gebied van DMX en vraag dus hierbij om jullie advies. Mijn budget is ongeveer 150,- ik had zelf gekeken naar de American DJ operator met joystick van 129,- dit ziet er makkelijk uit voor de pan en tilt maar is dit ook zo?

Banus

Die DMX operator is ook weer een beetje oude wijn in nieuwe zakken. Voordeel ten opzichte van vergelijkbare controllers is dat je per fixture 32 kanalen kan aansturen in plaats van 16. Die Beamz kopjes beschikken over maximaal 12 kanalen, dus met deze Ayra controller kan je prima uit de voeten en hou je nog geld over ook:

De Ayra OSO 240B MKII koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Comment

Bedankt voor de reactie,

Ik denk dat het de Ayra wordt.
      Ik zie dat de Ayra beschikt over een Rookmachine aansturing. Waar moet ik rekening mee houden als ik in de toekomst een rookmachine aan wil schaffen die compactible is met deze tafel? Hoe heet deze aansluiting?

Banus

Comment

Working...
      X