Goedendag, ik heb een probleem met de aansturing van een Ayra 1500 Watt DMX Stroboscoop door middel van de Showtec Scanmaster 8/2 DMX-lichtsturing
Ik stuur een Showtec LED Par 56 set ook aan met deze scanmaster. De adressen van de Par set zijn:
Par1=Fixture 1 (1),
Par2=Fixture 2 (17),
Par3=Fixture 3 (33),
Par4=Fixture 4 (49).
Logischerwijs heb ik de Stroboscoop op Fixture 5 gezet, adres 65. Maar nu komt het probleem.
Op schuif 1 zit Rood, schuif 2 Groen, schuif 3 Blauw, schuif 4 mengkleur, schuif 5 knipper.
De Stroboscoop reageert echter ook op schuif 1 en 2 (1=snelheid, 2=dimfunctie)
VRAAG 1: Hoe pas ik dit aan zodat ik daar bijvoorbeeld de laatste twee schuifjes voor kan gebruiken?
VRAAG 2: Er zit op deze scanmaster ook een Jack uitgang om een Showtec Stroboscoop (conform handleiding) mee aan te sturen. Zou ik deze uitgang ook voor mijn Ayra Stroboscoop kunnen gebruiken? Zo ja door middel van welke kabel?
Links van gebruikte spullen:
Showtec Scanmaster 8/2 DMX-lichtsturing
Showtec LED Par 56 set zwart
Ayra FLASH 1500D DMX stroboscoop 1500 Watt
Alvast bedankt voor jullie reactie(s)
Mvgr Robin
Ik stuur een Showtec LED Par 56 set ook aan met deze scanmaster. De adressen van de Par set zijn:
Par1=Fixture 1 (1),
Par2=Fixture 2 (17),
Par3=Fixture 3 (33),
Par4=Fixture 4 (49).
Logischerwijs heb ik de Stroboscoop op Fixture 5 gezet, adres 65. Maar nu komt het probleem.
Op schuif 1 zit Rood, schuif 2 Groen, schuif 3 Blauw, schuif 4 mengkleur, schuif 5 knipper.
De Stroboscoop reageert echter ook op schuif 1 en 2 (1=snelheid, 2=dimfunctie)
VRAAG 1: Hoe pas ik dit aan zodat ik daar bijvoorbeeld de laatste twee schuifjes voor kan gebruiken?
VRAAG 2: Er zit op deze scanmaster ook een Jack uitgang om een Showtec Stroboscoop (conform handleiding) mee aan te sturen. Zou ik deze uitgang ook voor mijn Ayra Stroboscoop kunnen gebruiken? Zo ja door middel van welke kabel?
Links van gebruikte spullen:
Showtec Scanmaster 8/2 DMX-lichtsturing
Showtec LED Par 56 set zwart
Ayra FLASH 1500D DMX stroboscoop 1500 Watt
Alvast bedankt voor jullie reactie(s)
Mvgr Robin
Comment