Announcement

Collapse
No announcement yet.

Par 56 met e27

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Par 56 met e27

Beste,

Voor op kantoor ben ik op zoek naar een Par 56 spot, maar waar een gewone normale gloeilamp/ledlamp/spaarlamp in gaat met een e27 fitting. Nu kan ik deze wel vinden icm bijvoorbeeld de par 46 of kleiner, maar ik wil een Par 56.

Bestaan deze zo kant en klaar, of wordt dit zelf creatief knutselen?

En indien deze kant en klaar bestaat, welk merk, nog bepaalde dingen om op te letten, linkje, enz?

In dat geval dien je de parcan dusdanig te verbouwen dat je er een E27 fitting in kunt zetten, hobbyen dus.

Verder vraag ik me wel af, waarom een lomp grote PAR56 can als het ook wat kleiner kan? ;)

Comment

de par 46 wordt zelfs geleverd met een krulsnoer en co bij, ideaal voor op kantoor
      anders wordt het zelfs verbouwen

Comment

deze bestaan serve' zoals te lezen op het apresski.net

Comment

Ik kan niks opmaken uit je post en de 'link' die je plaatst werkt niet...

Wat bedoel je precies?

Comment

marcello en ik kennen elkaar van een ander forum, waar ik dezelfde vraag gesteld heb. Maar inmiddels is alles besteld: Decotruss met par16 spots en niet eens e27 fitting, maar gu-10 :)

Enige waar ik nog mee zit zijn de ophanghaken, zal net wel / net niet passen...

Comment

Aangezien ik zelf met het DuraTruss systeem werk dat ook gebaseerd is op decotruss, is het misschien mogelijk om naar deze of deze haak te kijken, met de voorkeur voor de laatste. De reden is omdat deze laatste bij het vastklempunt nog een extra plaatje er op heeft zitten, waardoor je je truss niet beschadigt. Ik gebruik soortgelijke haken (Eurolite) en die passen er prima omheen.

Comment

Gewoon gaan voor de 46 denk ik ja! Anders ken ik volgens mij geen andere oplossing als zelf aan de slag gaan met de Par56..

Comment

Working...
                X