Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe stuur ik mijn lichtset het makkelijkst aan.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe stuur ik mijn lichtset het makkelijkst aan.

Een vraag.

Ik ben Dj en zoek een manier om mijn lichtset (4 robe 300 ledwash movingheads, 2 moving head ultralux beam 200, 4 M800 tour led par & een jem ZR44 hazer) makkelijk aan te sturen.
    Momenteel gebruik ik hiervoor dashlight die ik gebruik van een klank en licht bedrijf waar ik zelf ook soms voor werk.
    Nu zou ik graag overgaan tot de aanschaf van mijn eigen DMX sturing. Dashlight werkt goed maar hier zit het probleem dat ik met mijn macbook het programma niet kan draaien en niet van plan ben om een win pc aan te schaffen. Ook zou ik dit eigenlijk het liefst met een tafel aansturen. De cuety LPU-1 is ook al in mijn gedacht gekomen. Dus zoals je leest zit ik met vragen.
    Mijn 1ste voorkeur gaat uit naar een tafel, 2de naar de cuety en dan pas PC software.
    Welke tafel kan mijn setup perfect aansturen?
    De prijs speelt ook een rol want het is eigenlijk meer voor kleinere dj-sets dat ik het wil gebruiken want de grotere worden geprogrammeerd.
    Het moet snel en vlot programmeerbaar zijn.
    Raden jullie dan echt een tafel af?
    Wie heeft ervaring met cuety?

Shoot :)

Superpakketje dat Cuety, makkelijk te programmeren en loopt stabiel.
    Eenvoud is het sleutelwoord bij Cuety, het mooie is, je programmeerd de LPU en met je IPad bedien je deze middels de app.
    Ik gebruik het in combinatie met een Apple airport express / waarmee ik een draadloos netwerk creeer zonder gebruik te maken van internet.
    op de airport express is de lpu middels een netwerkkabeltje aangesloten, de iPad communiceert vervolgens draadloos met airport.

Comment

Working...
    X