Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ilda

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ilda

Ik heb sinds kort een LaYu U1500RGB+ laser. Nou wil ik deze op de pc aansturen.
    Kan ik daarvoor de printerpoort (LPT1) gebruiken of moet ik hiervoor iets anders kopen?
    Ik heb een SD kaartje met I-Show er op, en een los kastje met een SD kaart reader er in maar die krijg ik niet aan de loop.
    Daarom wil ik graag met pc aansturen. Is dit mogelijk?
    DMX aansturen wil ik niet, dat is te standaard.
    Kan iemand mij uitleggen hoe ik ILDA kan aansturen via pc en wat ik moet doen daarvoor?

cor,

Daar heb je oa USB / ILDA converters voor te koop

bv http://www.bax-shop.nl/laser-dmx-sof...productreviews

er zijn ook wel andere converters te koop, even google raadplegen en je komt wel een paar andere typen tegen.

Comment

Oke ja klopt ik weet dat er 'duurdere' pakketten zijn. Ik heb op internet zo'n USB naar ILDA kastje gezien voor €100 met Ishow er bij.
      Veel is in het Chinees en schijnt niet precies te zijn en niet goed te werken.

Zou er veel verschil zitten in zo'n pakket met Pangolin of Phoenix software?

Heeft iemand ervaring met de verschillende pakketten?
      Het is niet zo dat ik niks wil uitgeven voor zo'n pakket maar wil graag een beetje experimenteren, dan is €500 wel veel.
      Ik had geprobeerd op de LPT1 (printer) poort aan te sluiten maar dat werkt niet, moet dus echt een USB converter bij of heb ik dat mis?
      Last edited by corhofstee; Monday-19-10-2015, 10:21.

Comment

Working...
      X